۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۱۳۹۲
امام جمعه موقت بیرجند:

استکبار جهانی به صورت مستقیم قدرت ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد

استکبار جهانی به صورت مستقیم قدرت ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد
امام جمعه موقت بیرجند گفت: استکبار جهانی به صورت مستقیم قدرت ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد و جنگ برای آن‎ها جواب نمی‌دهد و گزینه جنگ فریب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند صبح امروز در مراسم وداع با شهدای گمنام اظهار داشت: تفکر ناب توحیدی ریشه در قرآن و وحی الهی دارد و انسان در صورتی به کمال و حیات طیبه می‌رسد که تحت تربیت و عدالت خداوندی زندگی کند.

وی گفت: پیامبر(ص) این تفکر ناب توحیدی را احیا کرد و در مقابل تفکر مادی به نمایش گذاشت؛ استکبار جهانی نیز وحشیانه در مقابل این تفکر ایستاده است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تفکر ناب توحیدی یادگار پیامبران، انبیا، امام راحل و شهدا است، افزود: همواره در طول تاریخ تفکر استکباری بوده که جاهلانه و حسودانه در برابر این تفکر ناب توحیدی ایستاده و فرعون‌ها و طاغوت‌های پهلوی در مقابل تفکر ناب توحیدی ایستادند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: تفکر استکباری تا وقتی تنها است کارایی ندارد بنابراین تفکر استکباری و کفر به دنبال پیدا کردن لبه دوم یعنی تفکر نفاق بوده تا مانند قیچی این تفکر ناب توحیدی را قیچی کند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی همواره از کسانی استفاده کردند که باوری به فرهنگ اسلامی نداشتند و استکبار، نفس اماره و شیاطین انس و جان با منافقین امت دست به دست هم دادند و فاطمیه و کربلا را به وجود آوردند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: دنیای استکبار و کفر با نادان‌های داخلی دست به دست هم دادند تا اسلام ناب را منزوی کنند و استکبار جهانی تلاش کرده تا انقلاب اسلامی به پیروزی نرسد اما با همت مردم و عنایت خدا این انقلاب به پیروزی رسید.

حجت الاسلام مختاری ماهیت اسلام استکباری را خشن دانست و اظهار کرد: امروز بعد از چهل سال مردم به خوبی فهمیدند که ماهیت اسلام استکباری خشن است و میانه‌ای با تفکر ناب ندارد.

وی افزود: ترور 17 هزار شهید و از دست دادن برخی مدیران و بزرگان به کشور ضربه جدی وارد کرد و دشمن بهترین نیروهای با مخلص، عالم و جهادی را از ما گرفت.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: استکبار جهانی به صورت مستقیم قدرت ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد و جنگ برای آن‎ها جواب نمی‌دهد و گزینه جنگ فریب است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات