۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۱۱۳۹۵
امام جمعه نجف:

اظهارات «ترامپ» علیه «آیت الله خامنه ای» تمسخر آمیز است

اظهارات «ترامپ» علیه «آیت الله خامنه ای» تمسخر آمیز است
امام جمعه نجف اشرف با بیان اینکه قدرت ایران روز به روز در حال افزایش است، تصریح کرد: اظهارات «ترامپ» علیه «آیت الله خامنه ای» تمسخر آمیز است.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف طی سخنانی در حسینیه فاطمه کبری (سلام الله علیها) گفت: دولت و پارلمان عراق باید توصیه های حضرت آیت الله سیستانی در مبارزه با فساد، بازسازی مناطق آزاد شده از چنگال تروریسم و بهبود خدمات اجتماعی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی با اشاره به نشست اقتصادی اخیر منامه که با محوریت موضوع معامله قرن برگزار شد، بیان کرد: آمریکا به بهانه ایجاد فرصت جدید شغلی برای فلسطینان و اجرای طرح فلسطین، نشست منامه را در بحرین برگزار کرد اما بر خلاف انتظاراتش این نشست با نتایج مثبتی همراه نبود. این نشست در واقع نیرنگی برای اجرای طرح معامله قرن و اعتراف به اسرائیل است.

امام جمعه نجف اشرف تاکید کرد که این طرح هیچ گاه اجرای نخواهد شد و اسرائیل به سمت نابودی در حال حرکت است و هیچ گاه جهان اسلام، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را نمی پذیرد بر این اساس شاهد تظاهرات های بسیاری در کشورهای مختلف در اعتراض به طرح معامله قرن هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به اظهارات دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این اظهارات ترامپ علیه مرجعیت دینی بزرگ (حضرت آیت الله خامنه ای) پیش از آن که  درد آور باشد، تمسخر آمیز است.

حجت الاسلام قبانچی ادامه داد: هیمنه آمریکا شکست شده است و در نقطه مقابل روز به روز قدرت و وحدت ملی در ایران افزایش پیدا می کند. ترامپ از هویت مردم، مرجعیت و رهبران ما بی اطلاع است و اظهارات او نشان دهنده شکست نظامی و دیپلماسی اوست.

وی از مساجد، موسسات دینی و مراکز دینی برای برنامه ریزی صحیح در جهت پُر کردن وقت جوانان دعوت کرد و اظهار داشت: وقت جوانان باید با برنامه های صحیح ورزشی، فرهنگی، تربیتی و فنی پُر شود زیرا ما در مقابل یک جنگ حقیقی مبنی بر نابودی هویت جوانان و انحراف آنان قرار داریم.

ارسال نظرات