۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۱۱۴۰۳
همزمان با سالروز شهادت رییس مذهب تشیع؛

اجتماع بزرگ شاگردان و پیروان مکتب امام صادق برگزار شد

اجتماع بزرگ شاگردان و پیروان مکتب امام صادق برگزار شد
اجتماع بزرگ شاگردان و پیروان مکتب امام صادق(ع) همزمان با سالروز شهادت رییس مذهب تشیع در آستان مقدس و منور مرحوم شیخ صدوق(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع بزرگ شاگردان و پیروان مکتب امام صادق(ع) همزمان با سالروز شهادت رییس مذهب تشیع و ششمین اختر تابناک آسمان عصمت و طهارت(ع) با حضور علما، طلاب و صدها تن از مردم ولایتمدار و شهید پرور ری و تهران در آستان مقدس و منور مرحوم شیخ صدوق(ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی، ذاکران اهل بیت(ع) حاج سیدمهدی میرداماد و حاج امیر نعیمی با مرثیه سرایی و عزاداری شهادت امام صادق(ع) را به محضر مقدس امام زمان(عج) تسلیت عرض کردند.

همچنین در این مراسم حاضران با قرائت دعای قدسی زیارت عاشورا، ائمه اطهار(ع) را در پیشگاه حضرت حق شفیع قرار دادند و از خداوند طلب عفو و بخشش کردند.

گفتنی است در این مراسم با شکوه حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی به ایراد سخنرانی پرداخت و انقلاب علمی و فرهنگی امام صادق(ع) را ضامن تثبیت مکتب تشیع و حضرت را ناشر معارف الهی بیان کرد.

یادآور می شود پس از اتمام مراسم، نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اقامه شد و سپس حاضران مهمان سفره کریمانه امام صادق(ع) شدند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات