۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۱۱۴۱۲
جهاداسلامی‌فلسطین:

رژیم بحرین نقش موش آزمایشگاهی را در عرصه سیاست ایفا می‌کند

رژیم بحرین نقش موش آزمایشگاهی را در عرصه سیاست ایفا می‌کند
جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه بحرین درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت که رژیم بحرین در حال ایفای نقش موش آزمایشگاهی در عرصه سیاست است.

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه‌های فلسطینی روز جمعه به اظهارات «خالد آل خلیفه» وزیر امور خارجه بحرین درباره اعتراف به موجودیت رژیم صهیونیستی به شدت واکنش نشان دادند.

«خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن سخنان وزیر خارجه بحرین گفت: بحرین نظامی است که به جای آنکه در کنار ملت فلسطین بایستد و پایداری آن را تقویت کرده و از مقاومتش حمایت کند شاهد آن هستیم که مشروعیت اشغالگری را به‌رسمیت شناخته و این واقعیت را فراموش کرده که اسرائیل «مادر مشکلات» منطقه است.

وی افزود: اسرائیل هدف قرار دادن تمامی کشورهای منطقه از جمله بحرین را متوقف نخواهد کرد و منامه یکی از قربانیان اشغالگران خواهد بود.

البطش تاکید کرد: وزیر خارجه بحرین فرد بی مسؤولیتی بوده و قطعا ملت بحرین از این اظهارات بیزار بوده و عادی سازی روابط با اشغالگر را رد می‌کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: به نظر می‌رسد که نظام بحرین از خود اختیاری نداشته و از سوی کشورهای دیگر اداره می‌شود و نقش موش‌ آزمایشگاهی را در عرصه سیاست ایفا می‌کند و دیگر کشورهای عربی روند سیاسی را از جمله موضوع فلسطین را از طریق این کشور و تحت نظر مستقیم آمریکا به پیش می‌برند.

خالد بن احمد اخیرا در گفت‌وگو با روزنامه تایمز اسرائیل گفته بود که «اسرائیل ایجاد شده برای اینکه بماند و این حق را دارد که در داخل مرزهای امن زندگی کند و ما به دنبال صلح با آن هستیم»./847/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات