۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۱۱۴۱۳

اجتماع عظیم صادقیون در مشهد برگزار شد

اجتماع عظیم صادقیون در مشهد برگزار شد
اجتماع عظیم صادقیون همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) و با حضور باشکوه مردم ولایت مدار در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اجتماع عظیم صادقیون همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، رئیس مذهب جعفری در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

در این مراسم مردم عزادار و ولایت مدار مشهد و زائران بارگاه مطهر ثامن الحجج از آغازین ساعات روز در عرصه میدان شهدا تجمع کردند و به عزاداری پرداختند.

بنابراین گزارش مردم با حضور در این مراسم معنوی به پاس تلاش های این امام همام برای بصیرت افزایی شیعیان نسبت به اسلام ارادت خود را پیشگاه امام صادق (ع) تقدیم کرده و تجدید پیمان کردند که سیره ایشان را الگوی خود قرار دهند.

در ادامه این مراسم معنوی عزاداران مکتب جعفری با در دست داشتن پرچم و پلاکاردهایی مانند «لبیک یا امام»، «مفتخریم که مذهب ما جعفری است» و «هیهات منا الذله» به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند و ضمن عرض تسلیت به امام رضا(ع) ارادت خود را به اهل بیت(ع) به نمایش گذاشتند.

پایان بخش این مراسم سخنرانی آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بود، وی با بیان این که سیره عملی امام صادق(ع) در استنباط ولایت فقیه بود، گفت: حضرت با تربیت شاگردان و فرستادن آن ها به مناطقی که دسترسی به امام نداشتند، در پی بصیرت افزایی و امام شناسی در بین مردم بودند.

امام جمعه مشهد عدم بصیرت مردم را موجب انحراف از ولایت دانست و گفت: این عدم بصیرت امت اسلام بود که واقعیت را تشخیص نداد و این گرفتاری های ائمه در اوج مظلومیت به دلیل این بی بصیرتی بود چون عمق گرفتاری آن ها را درک نمی کردند و شیطان و ظالمین مانند بنی عباس در هر موقعیتی حتی با چهره انقلابی در اسلام نفوذ کرده و موجب ضربه به اسلام و امامان معصوم شدند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات