۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۶۱۱۴۷۴
ائتلاف 14 فوریه بحرین:

مخالفت ملت بحرین با نشست منامه، گام دیگری برای رسوا کردن آل خلیفه بود

مخالفت ملت بحرین با  نشست منامه، گام دیگری برای رسوا کردن آل خلیفه بود
ائتلاف 14 فوریه بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد که مخالفت ملت بحرین با نشست منامه، گام دیگری در جهت رسوا کردن رژیم آل خلیفه بود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، ائتلاف 14 فوریه بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد که ملت بحرین باری دیگر تأکید کرد که هرگز بر ذره ای از خاک فلسطین معامله نخواهد کرد.

به نوشته وبسایت خبری اللؤلؤة، در بیانیه آمده است: ملت بحرین موضع و تصمیم نهایی خود را درباره معامله قرن و اقدامات مرتبط با آن از جمله نشست منامه، به طور قاطع و نهایی اتخاذ کرده است.

این بیانیه مقابله ملت بحرین با اقدامات آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را گام دیگری برای رسوا کردن این خاندان دانست.

گفتنی است که کنفرانس دو روزه منامه که به خواست ایالات متحده آمریکا تشکیل شده بود، اواخر هفته گذشته بدون نتیجه قابل ذکری پایان یافت.

به ادعای جرد کوشنر، مشاور رییس جمهور آمریکا، رهبران فلسطینیان نمی‌خواهند به مردمشان کمک کنند و از این رو برخی کشورهای عربی برای کمک به آنها اقدام کرده اند!

این در حالی است که گروه های مقاومت فلسطینی و تشکیلات خودگردان رسما اعلام کردند که شرکت کنندگان در نشست منامه به هیچ وجه نماینده ملت فلسطین نیستند./983/ب

 
ارسال نظرات