۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۱۱۵۳۱

دیدار جوانان علاقه‌مند به گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت با «رباب صدر»

دیدار جوانان علاقه‌مند به گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت با «رباب صدر»
گروهی از جوانان ملیت‌های مختلف که به دانستن مطالبی درباره گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت علاقه‌مند بودند، با مدیر مؤسسات امام موسی صدر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، گروهی از جوانان ملیت‌های مختلف به سرپرستی عیسی فرخ، رییس کمیته پزشکی جمعیت «مالتا» از مؤسسات امام صدر بازدید کردند. این بازدید به منظور دیدار و گفت‌و‌گو با رباب صدر، خواهر امام موسی صدر و مسؤول مؤسسات امام صدر و با هدف آشنایی با تاریخ، فرهنگ و پیچیدگی‌های سیاسی خاورمیانه انجام شد.

رباب صدر در این دیدار با اشاره به سخنان امام موسی صدر در کلیسای پدران کبوشیین در سال ۱۹۷۵، درباره تشویق‌ و توصیه‌‌های امام صدر به جوانان و همچنین فعالیت‌های مؤسسات امام صدر برای تقویت گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت توضیحاتی ارائه داد و گفت: جوانان امید واقعی برای لبنان و دیگر نقاط جهان هستند.

در طول این دیدار، جوانان علاقه‌مندی خود را به دانستن مطالبی درباره گفت‌وگوی اسلام و مسیحیت نشان دادند. پس از این دیدار، میهمانان از مؤسسات امام صدر بازدید کردند.

این دیدار در چارچوب پروژه «کاروان» انجام شد که از سال ۲۰۰۹ در مؤسسات امام صدر با انجمن آلمانی «جمعیت مالتا» در حال انجام است.

گفتنی است، جمعیت مالتا از سال ۱۹۸۵ میلادی در درمانگاه «صدیقین» و از سال ۲۰۰۷ میلادی در واحد سیار پزشکی با مؤسسات امام صدر همکاری می‌کند./847/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات