۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۱۱۵۶۳
همزمان با دهه کرامت؛

طرح سراسری عصرانه داستان نویسی رضوی در کاشان اجرا می شود

طرح سراسری عصرانه داستان نویسی رضوی در کاشان اجرا می شود
کاشان در کنار هفت استان کشور برای اجرای طرح عصرانه داستان نویسی رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های کانون کتاب و عرضه محصولات فرهنگی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: عصرانه داستان نویسی رضوی از برنامه‌های سراسری آستان قدس رضوی است که در دهه کرامت و همزمان با برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید به صورت همزمان در هشت مرکز استان از جمله کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: نویسندگان و داستان نویسان و فعالان فرهنگی با حضور یک میهمان ویژه در این عصرانه دور هم جمع می‌شوند تا داستان نویسی با محوریت فرهنگ رضوی را آموزش دهند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان اظهار داشت: شهرستان کاشان با توجه به ظرفیت عظیم فرهنگی آن در کنار هفت استان دیگر برای اجرای این طرح سراسری آستان قدس رضوی انتخاب شده است.

به گفته وی، کاشان یکی از پایگاه‌های پایلوت فرهنگی کشور است که پتانسیل بالای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری را دارد.

حجت الاسلام بصیرتی گفت: محصولات فرهنگی انتشارات آستان قدس‹‹به نشر›› از طریق کانون کتاب و عرضه محصولات فرهنگى دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان در محل برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو همزمان با دهه کرامت ارائه می‌شود.

به گفته وی، جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو هر سال به همت مؤسسه خادمین حضرت رضا (ع) با محتوای کیفی و متنوع در ترویج فرهنگ رضوی و سبک خانواده رضوی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ دهه کرامت امسال از پنج شنبه ۱۳ تیرماه روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا ۲۳ تیرماه روز میلاد امام رضا (ع) است که برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید از سوی نهاد‌ها و مؤسسات مختلف به ویژه دفاتر نمایندگی آستان قدس در سراسر کشور در این دهه برگزار می‌شود./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات