۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۱۱۵۶۹
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت آرمان های انقلابی برای مقابله با جریان نفوذ در کشور

ضرورت تقویت آرمان های انقلابی برای مقابله با جریان نفوذ در کشور
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری گفت: امروز یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با توطئه و هجمه دشمن تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی در سطوح مختلف جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری یک شنبه شب در نشست جمعی از روحانیان مرکز استان، یکی از وظایف مهم امروز روحانیت را دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف اعلام کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه روحانیت در طول تاریخ حفظ و اعتلای دین و ارزش‌های الهی درجامعه بوده است.
 
وی با بیان این که روحانیت در ادوار مختلف تاریخ همواره دژ مستحکمی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه دین بوده است، افزود: علیرغم همه تلاش‌های دشمنان، دین در دنیا جهان مدار شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که انقلاب اسلامی پرچم دار گسترش اسلام ناب در جهان است، خاطرنشان کرد: این انقلاب که با رهبری امام خمینی (ره) و روحانیت انقلابی به پیروزی رسید، پرچم دین و اسلام ناب را در جهان برافراشته کرده است.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که امروز روحانیت و حوزه‌های علمیه در سایه انقلاب اسلامی از یک جایگاه رفیعی در جامعه برخوردار هستند، گفت: دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب امروز یکی از وظایف مهمی است که روحانیت باید به آن توجه کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا آرمان‌های اصیل انقلاب را خدشه دار کنند، بیان داشت: طلاب و روحانیان باید با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه توطئه و هجمه دشمنان علیه آرمان‌های انقلاب را خنثی کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که دشمن برای نفوذ در ارکان مهم و حیاتی کشور در تلاش است تا آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی نظام را تضعیف کند، خاطرنشان کرد: باید در برابر کسانی که در راستای اهداف دشمن گام بر می‌دارند با اقتدار ایستاد.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که دشمن امروز اصول و مبانی دینی و ارزشی ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: روحانیت باید مردم را نسبت به توطئه‌های خطرناک جریان‌های معاند هوشیار کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر اصول انقلاب خدشه دار شود مسیر برای نفوذ و سلطه دشمن نیز هموار خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با توطئه و هجمه دشمن تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی در سطوح مختلف جامعه است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات