۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۱۱۵۷۹
مدیر بنیاد مهدی موعود خراسان شمالی خبر داد؛

دفاتر مهدویت در شهرستان‌های خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

دفاتر مهدویت در شهرستان‌های خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود
مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) خراسان شمالی گفت: با هماهنگی ائمه جمعه شهرستان‌های استان دفاتر مهدویت در شهرستان‌های هشت‌گانه خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب، مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) خراسان شمالی، امروز در نشست بنیاد مهدویت استان اظهار کرد: در ماه شعبان امسال برنامه‌های فرهنگی و معرفتی متعددی در سطح خراسان شمالی برگزار شد و در برنامه‌های امسال برخلاف رویه سال‌های گذشته، بنیاد مهدی موعود (عج) خراسان شمالی کوشید تا به‌صورت تخصصی‌تری به مسئله مهدویت بپردازد.

وی با اشاره به این‌که برای برنامه‌های مهدویت اساتید متخصصی در نظر گرفته شده بود، افزود: در ماه شعبان امسال مربیان و اساتید بنیاد مهدی موعود (عج) به‌صورت تخصصی به سراسر دانشگاه‌ها و مدارس استان اعزام شدند و مباحث مهدویت را به‌صورت تخصصی برای شرکت‌کنندگان مطرح کردند.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب با اشاره به در نظر گرفتن برنامه‌های متعددی در حوزه مهدویت برای بقیه ماه‌های سال، تصریح کرد: در بقیه ماه‌های سال نیز از گروه‌های ویژه سطح دو و سه تبلیغ مهدویت بهره‌گیری شده و برنامه‌های تخصصی مهدویت در ایام و مناسبت‌های گوناگون در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت مربی معارف مهدویت در بنیاد مهدی موعود (عج) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برنامه‌های گوناگونی در خصوص تربیت مربی کودک و نوجوان با رویکرد مهدویت در دستور کار بنیاد مهدویت استان قرار دارد.

مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) خراسان شمالی افزود: تلاش می‌شود تا مربیان مهدکودک‌ها با موضوع مهدویت آشنا شوند و در این راستا نحوه تدریس و ارائه مباحث مهدویت به کودکان و نوجوانان نیز به‌صورت تخصصی به مربیان آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به رضایت‌بخش بودن امکانات و ظرفیت‌های موجود در سطح استان به‌منظور پیش برد اهداف بنیاد مهدی موعود (عج) و مبحث مهدویت تأکید کرد: برنامه‌های تخصصی در حوزه مهدویت باید پیوسته و در تمام طول سال، به‌صورت جدی تداوم یابد و تنها مختص به ایام ماه شعبان نباشد.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب اظهار کرد: بنیاد مهدی موعود (عج) در تلاش است تا از برنامه‌های کلیشه‌ای و تکراری فاصله بگیرد و صرفاً به برگزاری برنامه‌های مولودی و پذیرایی که هرسال در ماه شعبان برگزار می‌شود، بسنده نکند؛ بلکه به‌صورت تخصصی‌تر، هدفمندتر و فراگیرتر به مسئله مهدویت و اجرای برنامه در ماه شعبان و دیگر ماه‌های سال بنگرد.

وی در پایان از تمامی متولیان فرهنگی و مذهبی استان خراسان شمالی خواستار همکاری و حمایت معنوی بیشتری به‌منظور پیش برد اهداف مهدویت و گسترش فعالیت‌های بنیاد مهدی موعود (عج) شد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات