۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۱۱۶۰۲

بن سلمان حرمین شریفین را برای صهیونیستها حلال کرد!

بن سلمان حرمین شریفین را برای صهیونیستها حلال کرد!
عربستان سیاست هایی متهورانه را با طراحی محمد بن سلمان در دو بعد داخلی و منطقه اجرا می کند که به عقیده اغلب متخصصان خطری جدی برای امنیت و استقرار آل سعود است.

به گزارش خبرگزاری رسا، بعد از چهار سال از به راه انداختن جنگ ویرانگر در یمن، بازداشت و شکنجه اغلب شاهزادگان سعودی، همچنین فشار بر علمای دینی و فعالان عرصه حقوق بشر، تعقیب هر صدای مخالف (ولو یک انتقاد کوچک)، نشر ابتذال از طریق کلوپ های مختلط حلال! برای غافل کردن جوانان سعودی، به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، سرسپردگی بی چون و چرا در برابر آمریکا و قتل فجیع روزنامه نگار سعودی "جمال خاشقجی" در تازه ترین اقدام محمد بن سلمان سرزمین حرمین شریفین را برای صهیونیست ها حلال کرده است تا شاید بتواند برای سودای پادشاهی 50 ساله اش بر سرزمین حجاز پشتشیبانی لازم را کسب کند.

سیاست ذلیلانه بن سلمان در برابر صهیونیست‌ها جرأت آنها را برای زیر پاگذاشتن همه خطوط قرمز را بیش از پیش کرده است. بعد از انتشار تصاویر صهیونیست با عناوین و القاب مختلف در خیابان های مکه و مدینه در شبکه های اجتماعی، چند روز پیش «آور اوفر گندلمان» سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عکس برگه ای را منتشر کرد که روی آن نوشته شده بود "شنبه مبارک" و در حرم مکی مقابل کعبه قرار داده شده بود.

این عکس که احساسات بسیاری از مسلمانان را جریحه دار کرده است، برای سخنگوی ارتش این رژیم بسیار خوشایند بوده چرا که وی با بازنشر این عکس در توییتر نوشت: یهودیت در حرم مکی، چه زیباست زندگی و احترام متقابل.

قبل از اجازه بن سلمان به صهیونیست ها برای ورود به حرم مکی، او پیشتر به صهیونیست اجازه داد به مسجد نبوی شریف هم وارد شوند. نویسنده صهیونیست بن تزیون عکسی از خودش در مسجد نبوی شریف را به اشتراک گذاشت و در آن با انگشت به کیسه ای که عباراتی عبری روی آن نوشته شده بود اشاره می کرد.

واضع نیست که سیاست های بن سلمان در عربستان و منطقه به شکل کلی به کجا خواهد کشید خصوصا بعد از اینکه دولت صهیونیست آمریکا مخصوصا جرد کوشنر داماد ترامپ و همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیست ها و لابی آنها در آمریکا حمایت های قوی خود از سیاست های بی هدف و متهورانه بن سلمان را ابراز داشتند.

آنها، بن سلمان را تشنه رسیدن به قدرت و اسب تروای مناسب خود دیده اند تا همه عناصر قدرت در امت عربی و اسلامی را به نابودی بکشاند، عناصری که در مقدمه آنها دین و مقدسات و اعتقادات قرار دارد./983/ب

منبع: العالم

ارسال نظرات