۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۱۱۶۳۹
نماینده مجلس:

قوه قضائیه با غارت‌گران بیت‌المال با تمام قدرت برخورد کند

قوه قضائیه با غارت‌گران بیت‌المال با تمام قدرت برخورد کند
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه با مفاسد و غارت‌گران بیت‌المال باید با تمام قدرت و قاطعانه برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مجلس با اشاره بر ضرورت برخورد انقلابی با غارتگران بیت‌المال اظهار داشت: برخورد با غارتگران بیت‌المال علاوه بر اینکه در قانون بر آن تاکید شده، مطالبه مقام معظم رهبری و مردم از دولت است.

وی افزود: برخورد با غارتگران و تاکید بر این مسئله در راستای عدالت اجتماعی و برخورد با کسانی است که حقوق مردم را رعایت نکرده و نسبت به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند و مصداق انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است، زیرا فضای کشور در اثر این اختلاس‌ها ملتهب بوده و فضای یاس و ناامیدی در کشور حاکم شده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دغدغه اصلی دولتمردان و رئیس جمهور خدمت به مردم باید باشد و این درحالی است که قطعا برخورد با کسانی که حقوق‌های نامتعارف و ناعادلانه دریافت می‌کنند دلیل بر حساسیت سران نسبت به بیت‌المال است.

حجت الاسلام سلیمی بیان کرد: از این رو برخورد قاطعانه قوه قضائیه با غارتگران بیت‌المال ضروری بوده و مطالبه مردمی است. دولت هم باید جدی‌تر وارد عمل شود و با تشدید نظارت‌ها بخشی از مشکلات را برطرف کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از نگاه امام علی(ع)، مبارزه با فساد و حقوق‌های نجومی، دستان پاک می‌خواهد و کسانی که حتی شائبه رانت‌خواری و دریافت پاداش‌های نجومی را داشته باشند، نمی‌توانند مسئول چنین امر مهمی شوند، چه برسد که اسناد فساد آنها فاش شده باشد.

وی افزود: مسئولان و نمایندگانی که تاکید بر مسکوت ماندن اختلاس دارند قطعا افراد بی‌سوادی هستند که تنها پستی را اشغال کرده‌اند. زیرا اگر آنها سواد داشتند با مطالعه قانون متوجه تاکید آن بر برخورد با غارتگران می‌شدند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات