۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۱۱۶۶۱
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت:

۲ هزار فعالیت مردمی در دهه کرامت دنبال می‌شود

۲ هزار فعالیت مردمی در دهه کرامت دنبال می‌شود
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت گفت: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در فعال‌سازی جشنواره مردمی کرامت در دهه مبارک کرامت را دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات ساختمان پژوهشکده حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(سلام الله علیها) برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: پویش مردمی سهم من از بهشت با محوریت افزایش مشارکت‌های مردمی در ساخت شبستان امام علی علیه‌السلام با همکاری کانون‌های مساجد در سطح کشور دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: شماره حساب ۲۵۱ بانک مسکن به نام آستان مقدس و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۰۰۰۴۰۰۰ برای مشارکت مردم در پویش سهم من از بهشت درنظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت با بیان اینکه دو هزار فعالیت مردمی در جشنواره مردمی کرامت در دهه کرامت به همت تشکل‌های مردمی دنبال می‌شود، عنوان کرد: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در فعال‌سازی این جریان‌های مردمی دارند.

وی مطرح کرد: امیدواریم همانطور که تشکل‌های مردمی به ویژه خیرین در مناسبت‌های مختلف برای اهل‌بیت(علیهم السلام) فعال می‌شوند در دهه کرامت نیز فعالیت‌های خود را دنبال کرده و مشارکت لازم را داشته باشند./829/د102/ب1

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات