۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۱۱۶۸۰
تحلیلگر مسائل اقتصادی:

آمریکا می خواهد اقتصاد ایران را نابود کند + فیلم

آمریکا می خواهد اقتصاد ایران را نابود کند + فیلم
شاه ویسی با بیان اینکه آمریکا قصد نابودی اقتصاد ایران را دارد، گفت: آمریکا با بالا و پایین کردن ارزش قیمت دلار می خواهد اقتصاد کشور را به چالش بکشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ساسان شاه ویسی تحلیلگر مسائل اقتصادی، امروز در همایش آمریکا و جنایت های قرن که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی و به همت مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: امروز آمریکا با استفاده از سلاح پولی تعرفه های تجاری و نظم جهانی را به مخاطره می اندازد و تغییر می دهد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با ثروت جهان بازی می کند، ادامه داد: تروریسم بر پایه عدم قطعیت‌ها، کشمکش و باورمندی استوار است و کارکردهای مختلفی برای آن تعریف می شود.

تحلیلگر مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه آمریکا با جنگ اقتصادی ارزش پول و اقتصادی جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، ابراز کرد: به همین خاطر برخی به پذیرش fatf و یا رد آن اصرار دارند.

شاه ویسی با اشاره به اینکه تروریسم اقتصادی به دنبال فرسایش قطعیت های محکوم موجود در کشور است، گفت: از دیگر اقدامات آمریکا در این جنگ اقتصادی ایجاد رعب و تردید سطح جامعه درباره قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی است.

وی افزود: همچنین با ایجاد تحریک اقتصاد جامعه را به چالش کشیده و با وجود داشته ها فقدان کالا را به نمایش می گذارد.

تحلیلگر مسائل اقتصادی مهم‌ترین پاشنه آسیب هر کشوری را اقتصاد آن کشور بیان کرد و ادامه داد: دلار یک وجه از ابزار جدید در جنگ و تروریسم اقتصادی است که از آن به عنوان سلاح پول یاد می شود.

شاه ویسی با تاکید بر اینکه باید با چیزی که اقتصاد ملی را به چالش می کشاند مقابله کرد، خاطرنشان کرد: مقصود از این سخن براندازی دلار در سطح جهان نیست اما مقابله با آن لازم است./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هادی یزدانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
لازم است مجلس قانونی تصویب کند که تا زمان وجود تحریم های خارجی، طرح هر قرار داد بین المللی باید در مجلس تصویب شده باشد. البته نه با مدیریتی فعلی مجلس که برجام را در بیست دقیقه گذراندند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
انتشار فیلم و کلیپ صوتی امکان نوینی است در خبرگزاری رسا.
از شما متشکریم.
0
0