۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۱۱۶۸۸
طنز؛

میت لاکچری، برزخ لاکچری!

میت لاکچری، برزخ لاکچری!
سنگ قبر‌های لاکچری با امکانات فوق العاده مدتی است در کشور مد شده است. مراسم ختم با قابلیت پخش لایو، سنگ قبر طلایی و باغچه اختصاصی از جمله آپشن‌های یک میت ثروتمند هستند!

باشگاه نویسندگان حوزوی خبرگزاری رسا | علی بهاری

در خبر‌ها آمده بود که سنگ قبر‌های لاکچری با امکانات فوق العاده مدتی است در کشور و به خصوص در تهران مد شده است. مراسم ختم با قابلیت پخش لایو، سنگ قبر طلایی و باغچه اختصاصی از جمله آپشن‌های یک میت ثروتمند هستند! این مطلب ما را بر آن داشت تا مصاحبه‌ای با یکی از اموات داشته باشیم. این مصاحبه توسط یکی از خبرنگاران مرحوم ما انجام و پیاده شده است. پیشاپیش شادی روح هر دو مرحوم (مصاحبه کننده و مصاحبه شونده) فاتحه‌ای قرائت کنید:

خبرنگار: سلام می‌کنم به شما. لطفا به بیننده‌های ما بفرمایید اوضاع تون چطوره؟

میت: من هم سلام می‌کنم به همه اهالی دیار فانی. ان شاء الله که حالشون خوب باشه و زودتر به ما ملحق بشن.

خبرنگار: خب اوضاع چطوره اینجا؟

میت: عالیه آقا ... عالیه. وقتی از دنیا رفتم خونوادم با نهایت گشاده دستی واسه مراسمم پول خرج کردن. کفن از بهترین پارچه، خرمای مراسم همه رطب مضافتی با گردو، شیر کاکائو و کیک شکلاتی، میکس و چنجه، قبر دویست میلیونی، باغچه اختصاصی تو آرامگاه و خلاصه همه چیز عالی بود. تازه مراسم ختم هم به صورت زنده برای بستگان در مونترال، کالیفرنیا و آمستردام پخش شد.

خبرنگار: خیلی هم خوب. ان شاء الله خدا رحمتتون کنه. بعضی مخاطبین سوال کردند این جور خرج کردن‌ها آیا تاثیری هم در پرونده اعمال تون و برخورد مامور‌های اینجا باهاتون داشته؟

میت: بله آقا. حتما موثر بوده. بعد از فوت حقیر، فرشته‌ها وقتی ثروت، عظمت و جایگاه اجتماعی خونه و خونوادم رو دیدند همه دست به سینه وایسادند و با سلام و صلوات و گل و گلاب بنده رو تا بهشت همراهی کردند. جاتون خالی بود. وقتی فهمیدند بهترین گردوی تویسرکان رو گذاشتیم لای مرغوب‌ترین خرمای صادراتی و به مردم دادیم، درجات جدیدی را درک کرده ام.

خبرنگار: عجب! پس اینجا این چیز‌ها به کار میاد؟

میت: حتما همین طوره. بنده خودم همین دیروز رفتم تو باغ اختصاصی‌ام یه کیوی بردارم یکهو فرشته‌ای که مسئول میوه‌ها بود گفت آقا شما، چون خانواده‌ی محترم و ثروتمندی دارید در شأنتون نیست خودتون میوه بردارید. بفرمایید بشینید من براتون میارم.

خبرنگار: شما بهش چی گفتید؟

میت: گفتم پس من یه موز برداشتم. البته بعدش هم اون فرشته لطف کرد یه لیوان آب کیوی تگری واسم آورد.

خبرنگار: چقدر خوب. به نظرتون این حرف‌هایی که مردم می‌زنند که ثروت، اون دنیا به درد نمی‌خوره و فقط اعمال آدم اهمیت داره و از این حرفها. این‌ها ریشه‌اش چیه؟

میت: به نظر من ریشه‌اش اینه که بعضی از مردم بی عرضه‌اند. یعنی نمی‌تونند خوشبخت باشند. خوشبختی و موفقیت دیگران رو هم که می‌بینند زیرابش رو می‌زنند.

خبرنگار: خیلی ممنون. اگه توصیه‌ای دارید بفرمایید.

میت: تا می‌تونید مال دنیا جمع کنید. هر چی حساب بانکی پر پول‌تر بهشت پر نعمت‌تر.

(در همین لحظه فرشته عذاب با گرزی آتشین بالای سر میت ظاهر می‌شود)

فرشته عذاب: باز ده دقیقه هواخوری دادیم تو اومدی معرکه‌گیری؟ پاشو برو. امروز نوبت توئه بری تو لونه عقرب‌ها.

خبرنگار: ببخشید ایشون جهنمیه؟

فرشته عذاب: بله. رباخور حرفه‌ای بوده. یه دویست سال دیگه هم مهمون ماست. تو هم پاشو برو. باید چند ضربه شلاق بخوری.

خبرنگار: مطمئنید؟ ولی من یه یادداشت نویس ساده بودم‌ها!

فرشته عذاب: بله می‌دونم. چند بار یادداشت کپی دادی به خبرگزاری. باید شلاق بخوری. پاشو ببینم.

تا این لحظه از سرنوشت خبرنگار ما، خبری در دست نیست./918/ی702/س

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
واعظ
Iran, Islamic Republic of
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
بانمک و جذاب. ممنون
4
0
نريمان حسینی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
امروزه چشم و هم چشمی ها از دکور منازل و مغازه ها شروع میشه و تا مراسمات میت ها ادامه داره.
1
0
یا مظهر العجائب، شه نجف
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
شگفتا! چه هدف بسيار دورى! و چه زيارت كنندگان غافلى! و چه افتخار موهوم و رسوائى! به ياد استخوانهاى پوسيده كسانى افتاده‏اند كه سالها است خاك شده ‏اند، آنهم چه يادآورى، آنها با اين فاصله به ياد تفاخر به كسانى افتاده‏ اند (كه هيچگونه سودى به حالشان نخواهد داشت) آيا به خوابگاه ابدى پدران خويش افتخار مى‏كنند؟ و يا با شمارش تعداد مردگان و نابود شدگان، خود را بسيار مى‏ شمرند؟
(گوئى) خواهان بازگشت اجسادى هستند كه تار و پودشان از هم گسيخته، و حركاتشان به سكون تبديل يافته، (اين اجساد پوسيده) اگر مايه عبرت باشند سزاوارتر است تا باعث افتخار! اگر با توجه به وضع آنان به آستانه تواضع فرود آيند عاقلانه‏تر است تا آنان را وسيله سربلندى قرار دهند! (اما) به آنها با چشمان كم سو نگاه انداختند و در اثر اين كوته بينى در درياى جهل و غرور فرو رفتند.
1
0
شیعه علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
فتوای مراجع تقلید درباره بیت کوین چیست؟
لطفا نظر علمای قم را با ادله آنها منتشر نمایید.
0
0