۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۱۱۶۹۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

امضای سند ۲۰۳۰ به معنای به جهنم بردن مردم است + فیلم

امضای سند ۲۰۳۰ به معنای به جهنم بردن مردم است + فیلم
حجت الاسلام احمدی گفت: امضای سند ۲۰۳۰ به معنای به جهنم بردن مردم است و کنوانسیون‌هایی كه به مردم تحمیل می‌شود مانند این است که درب جهنم را به روی مردم باز کرده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی دوشنبه شب در مراسم یادبود شهید تازه تفحص شده علیرضا میرزایی قالهری که در مسجد صفاری کاشان برگزار شد، گفت: امروز مردم در عصری زندگی کنند که مقابل پیشوای عادل خود اطاعت پذیر باشند و گوش به فرمان امام جامعه باشند و اجازه ندهند حرف ولی جامعه به زمین بماند.

وی با اشاره به اینکه شهدا نگذاشتند حرف امام روی زمین بماند، افزود: شهدا با عمل و رفتار خود اجازه ندادند حرف امام خودشان روی زمین بماند و این رمز سعادت یک جامعه است.

به گفته وی، اگر جامعه‌ای نسبت به امام خود و ولی عادل خود بی تفاوت باشند و حرف ولی آن‌ها به روی زمین بماند چنین جامعه‌ای روی سعادت را نخواهد دید، از این رو مردم در هر دوره‌ای که ولی خدا را پذیرفتند و امام جامعه را یاری کردند دین خدا به روی زمین نماند، اما هر زمانی که مردم کوتاهی کردند دین خدا بر زمین ماند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان نقش ولی فقیه را مدیریت جامعه دانست و عنوان کرد: ولی فقیه معصوم نیست اما تالی تلو معصوم است و نایب عام امامزمان (عج) است.

حجت الاسلام احمدی اهمیت مباحث اجتماعی اسلام را کمتر از مسائل فردی اسلام ندانست و افزود: امروز ما نه تنها باید نماز خوان باشیم بلکه مطالبه جدی ما از مسؤولان باید این باشد که نمازگذار باشند و اقامه نماز کنند و اهل معروف باشند و با منکر مبارزه کنند.

وی افزود: شهدا در جوانی به شهادت رسیدند تا انقلاب اسلامی و دین اسلام بماند و امام زمان (عج) و امام جامعه از ما راضی باشد، بنابراین مسؤولیت سنگینی را بر عهده داریم و نباید اجازه داد پرچمی که به دست شهدا بود به زمین بماند.

حجت الاسلام احمدی گفت: امروز مسؤولان وظیفه ندارند مردم را به بهشت ببرند، اما وظیفه دارند اجازه ندهند ما را وارد جهنمی کنند که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نسخه آن را پیچیده اند.

وی امضای سند ۲۰۳۰ را به معنای به جهنم بردن مردم دانست و گفت: کنوانسیون‌هایی که امروز یکی بعد از دیگری به مردم تحمیل می‌شود مانند این است که درب جهنم را به روی مردم باز کرده اند، از این رو یک مسؤول متدین به خودش اجازه نمی‌دهد سند ۲۰۳۰ امضا شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: به همان میزانی که افراد یک جامعه باید متدین باشند مسؤولان و کارگزارانی که مسؤولیت جامعه را بر عهده دارند نیز باید متقی و پارسا، شجاع و خدا ترس و اشداء علی الکفار و رحماء بینهم باشند در غیر این صورت بلایی که بر سر غرب آمده بر سر کشور‌های اسلامی خواهد آمد.

لازم به ذکر است شهید تازه تفخص شده علیرضا میرزایی قالهری در ۲۶ دی ما سال ۱۳۶۱ در جبهه عین خوش و در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و امروز بعد از گذشت ۳۷ سال از شهادت این شهید والامقام با تشییع باشکوه مردم وفادار کاشان به مشهد اردهال کاشان منتقل شد، شهرستان کاشان در دوران دفاع مقدس یکهزار و ۷۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است و رتبه نخست کشور در پشتیبانی از جبهه را کسب کرده است./۱۳۰۷/پ310/ب1
 
تعداد بازدید : 4

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات