۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۱۱۶۹۳
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

۷۰ درصد وصیت نامه شهدا توصیه به رعایت عفاف و حجاب است

۷۰ درصد وصیت نامه شهدا توصیه به رعایت عفاف و حجاب است
فرجیان با بیان اینکه وصیت نامه خوانی راه مقابله با هنجارشکنی‌ است، گفت: وصیت نامه شهدا مملو از توجه به نماز اول وقت، رعایت عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر است.
عبدالرضا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مبارزه با هنجارشکنی‌های اجتماعی نیازمند عزم دستگاه‌های مختلف است، اظهار داشت: هنجارشکنی یک جنگ نرم است؛ از این رو برای مقابله باید از مهدکودک‌ها و دوران کودکی برای اصلاح جامعه گام برداریم و در این باره همه دستگاه‌های متولی مسائل فرهنگی ورود کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان وجود بالغ بر ۷ هزار شهید مفقودالاثر عنوان داشت: پیکر این شهدا که هر از گاهی در کشور تشییع می‌شود فرصتی برای عبرت گیری، عدم فراموشی رشادت طلبی ها، الگوی گیری برای جوانان و نسل‌های آینده و حاکمیت فضای معنوی بر جامعه است.

این مقام مسؤول ادامه داد: پیچیدن عطر شهدا در کشور همچون یک مُسکن است که تا مدت محدودی جلوی هنجارشکنی‌ها را خواهد گرفت، اما با کار‌های اصولی و پایه‌ای می‌توان بصورت کلی هنجارشکنی‌ها را ریشه کن کرد؛ ناگفته نماند تلاش‌های صورت گرفته بجا، به موقع و در عین حال ناکامل است.

فرجیان با بیان اینکه مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: هنجارشکنی در هر جامعه‌ای وجود دارد و برای پایان بخشی به آن می‌توان راه و انگیزه شهدا را تدوام داد و بنیاد شهید نیز در یادواره ها، کنگره ها، مجالس و محافل شهدا به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق وصیت نامه خوانی شهدا می‌پردازد.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد وصیت نامه شهدا مملو از توجه به نماز اول وقت، رعایت عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر است، بیان داشت: ترویج چنین آموزه‌هایی گامی در مقابله با هنجارشکنی‌ها خواهد بود و در عین حال نیازمند بازگویی تاریخ شفایی شهدا هستیم که این مسأله صورت گرفته و با پخش از صداو سیما عاملی دیگر در برخورد با هنجارشکنی‌ها است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات