۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۱۱۶۹۵
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

حقوق بشر دستمایه قدرت‌های جهانی است

حقوق بشر دستمایه قدرت‌های جهانی است
حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه حقوق بشر دستمایه قدرت‌های جهانی است، گفت: تحریم‌های وضع شده در حوزه درمان، اقتصاد و تکنولوژی واقعیت حقوق بشر آمریکایی را نشان می‌دهد.
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: خیانت‌ها و ضرباتی که تحت عنوان حقوق بشر از سوی غرب و همپیمانان استکبار جهانی بر امت اسلام به ویژه ملت ایران طی ۵ دهه تحمیل شد، بی شمار و غیرقابل گفتن است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: تبعید امام راحل، دستگیری علما، سرکوبی ملت، حمایت از دیکتاتوری پهلوی بخشی از حقوق بشر آمریکایی در رابطه با ملت ایران است و در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با راه اندازی جنگ تحمیلی و سازمان نفاق به ترور شخصیت‌های علمی، سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی، موافقت با بمباران شیمیایی حلبچه و سردشت و سرنگونی هواپیمای مسافربری پرداخت.

این مقام مسؤول با تأکید بر ضرورت شناخت روحیات و فرهنگ غربی‌ها با بشریت به ویژه اسلام و تشیع ادامه داد: حقوق بشر دستمایه قدرت‌های جهانی است و هیچ برخوردی با خیانت‌ها و زیر پا گذاشتن حقوق بشر از سوی چنین کشور‌هایی صورت نمی‌گیرد.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه آمریکا در ۴ دهه گذشته مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده است، افزود: امروزه جنگ احزاب با رویکرد اقتصادی از سوی آمریکا علیه نظام اسلامی ساماندهی شده و بحث درمان، اقتصاد، رفاه، مسیر‌های مواصلاتی، علمی و تکنولوژی را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه غرب بزرگترین ظلم را به حقوق بشر کرده است، خاطرنشان کرد: مانده ایم که غرب و کشور‌های همسویش، حقوق بشر را چگونه تفسیر می‌کنند؛ هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی مناسب برای افشای ادعای آمریکایی‌ها درباره حقوق بشر است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات