۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۱۱۷۰۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خبر داد؛

فعالیت تبلیغی ۱۰۰ مبلغ در دهه کرامت

فعالیت تبلیغی ۱۰۰ مبلغ در دهه کرامت
حجت الاسلام رویوران گفت: صد مبلغ و مبلغه در دهه کرامت در سطح شهر و روستا‌ها فعالیت تبلیغی را انجام می‌دهند.
حجت الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره آموزشی برای مداحان جوان و نوجوان شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این دوره از سوی کانون تبلیغات شهرستان و برای پر کردن اوقات فراغت تابستان است که هم اکنون برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت بیان داشت: جشن میلاد امام رضا (ع) در مساجد شهری و روستایی که مزین به نام آن امام بزرگوار هستند، برگزار می‌شود ضمن اینکه در سالروز شهادت امام صادق (ع) اعزام مبلغ و مبلغه را شاهد بودیم.

حجت الاسلام رویوران به اعزم مبلغ و مبلغه در دهه کرامت اشاره کرد و عنوان داشت: در این باره صد مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی مدنظر هستند تا در شهر و روستا‌ها فعالیت‌های مرتبط به دهه کرامت و برپایی جشن‌های دهه مربوطه را انجام بدهند.

وی همچنین به اعزام مبلغ در سالروز شهادت امام صادق (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: در این باره ۲۳ مبلغ در شهر و روستا‌های تابعه به تبیین مقام علمی و معنوی آن امام همام و نقش شان در اعتلای فرهنگ تشیع پرداختند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: نشست «خاورمیانه پس از داعش» با حضور اساتید دانشگاه و دانشجویان در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات