۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۱۱۷۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

کاروان خدام رضوی مسیر اسلام اصیل را برای مردم روشن می‌کند

کاروان خدام رضوی مسیر اسلام اصیل را برای مردم روشن می‌کند
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: کاروان خدام رضوی مسیر اسلام اصیل را برای مردم روشن می‌کند و معارف امام رضا(ع) برای مردم باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعزام کاروان‌های خدام رضوی به نقاط مختلف کشور ارزشمند است که توسط آستان قدس رضوی انجام می‎شود.

وی گفت: کاروان خدام رضوی در هر جایی که حضور یابند برکات و آثار زیادی دارند و حضور کاروانیان رضوی سبب ایجاد نور در تمام شهرها و قلب‌های مومنان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: شاید کسانی به مشهدالرضا رفته باشند اما با حضور کاروان خدام رضوی در شهرها حال و هوای آن‌ها منقلب می‌‎شود و همانطور که کاروان امام رضا(ع) در سال 200 هجری از مدینه به مرو در هر جایی پا می‌گذاشتند اثرگذار بودند این کاروان‌ها نیز شبیه آثار و برکات در آن شهر و بلاد خواهد داشت.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: حرکت کاروان خدام رضوی یک حرکت فرهنگی است و در هر جا حضور پیدا می‌کنند مردم با جان و دل به استقبال کاروانیان می‌روند و اثرگذاری خود را دارد.

وی با بیان اینکه با حضور کاروان خدام رضوی تمام دل‌ها متوجه امام رضا(ع) می‌شود ادامه داد: پیام کاروان‌های خدام رضوی به تمام جهان پیام معرفت است و در واقع مسیر هدایت، انسانیت، رشد و کمال را به مردم نشان می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: کاروان خدام رضوی مسیر اسلام اصیل را برای مردم روشن می‌کند و وقتی که معارف امام رضا(ع) برای مردم تبیین می‌شود آن نورانیت خاص خود را دارد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امام رضا(ع) می‌فرمایند اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بشنوند از ما پیروی خواهند کرد اظهار کرد: باید همه گویندگان مذهبی تلاش کنند سبک زندگی رضوی و معارف اهل بیت(ع) را برای مردم تبیین کنند و وقتی سبک زندگی رضوی تبیین شود آثار و برکات زیادی خواهد داشت./9314/د103/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات