۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۱۱۷۴۰
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان:

شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت» است

شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت» است
حجت الاسلام همت پور با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر مردمی ماندن جشن‌های دهه کرامت، گفت: شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت» است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مرتضی همت پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های دهه کرامت در سالن اجتماعات اداره ارشاد استان، با بیان اینکه هماهنگی برگزاری مراسمات و جشن‌های دهه کرامت به ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد واگذار شده است، اظهار داشت: برنامه زیر سایه خورشید یکی از برنامه‌های بسیار خوب در سطح کشور است و امسال افزون بر آن قرار شد تا کاروان نمادین حضرت معصومه (س) با عنوان سفیران کریمه در پنجمین روز از دهه کرامت و با همراهی ۲۵ تا ۳۰ نفر هیأت اجرایی وارد خوزستان شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه دو ساعت پخش زنده ورود نمادین کاروان را خواهیم داشت، افزود: سهم من از بهشت یکی از برنامه‌های کاروان نمادین حضرت معصومه است که با توجه به ساخت صحن امام علی (ع) در حرم حضرت معصومه (س) از این فرصت برای دریافت کمک‌های مردمی استفاده می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به تأکیدات و عنایت رهبر انقلاب مبنی بر مردمی ماندن جشن‌های دهه کرامت خاطرنشان کرد: شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت» است و در نامه نگاری‌های صورت گرفته با استانداری بنا شد تا ادارات به مناسبت دهه کرامت، طی نامه نگاری هایشان شعار مذکور را قید کنند.

حجت الاسلام همت پور عنوان داشت: ورود نمادین کاروان امام رضا (ع) فردا ساعت ۱۹ در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود، ضمن اینکه شب شعر «حرم تاحرم» نیز از سوی اداره ارشاد استان در ۱۹ شهرستان برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، برگزاری جشن دختران فاطمی و معصومی در سرتاسر استان با حضور نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه شهرستان‌ها است که در آن از بانوان و دختران نمونه به ویژه در مناطق سیل زده تقدیر می‌شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات