۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۱۱۷۴۳

اعتراف اشغالگران به تأثیرات موشک‌های مقاومت بر شهرک‌نشینان اطراف غزه

اعتراف اشغالگران به تأثیرات موشک‌های مقاومت بر شهرک‌نشینان اطراف غزه
موشک‌های مقاومت، شهرک‌نشینان شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه را به بیماران روانی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اعتراف به قدرت تأثیرگذاری موشک‌های مقاومت اذعان کرده‌اند که این موشک‌ها، شهرک‌نشینان(صهیونیست‌نشین) اطراف نوار غزه را به بیماران روانی تبدیل کرده است.

نسبت شهرک‌نشینان صهیونیست که در منطقه همجوار غزه که در حال طی کردن دوره درمان روانی هستند در پی درگیری‌های اخیری که از ابتدای سال جاری میلادی میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه رخ داد، افزایش یافته است.

در این چارچوب، کانال سیزدهم تلویزیون عبری رژیم صهیونیستی در گزارشی که شامگاه یکشنبه پخش کرد، اذعان کرد: تعداد کسانی که در مناطق(شهرک‌های صهیونیست‌نشین) اطراف نوار غزه در حال درمان روانی هستند؛ به‌ویژه در شهرک‌های سدیروت و اشکول بسیار افزایش یافته است.

در این گزارش آمده است: پس از یازده دور درگیری(میان رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت) از ابتدای سال جاری(2019) تعداد ساکنان شهرک‌های همجوار نوار غزه که برای دوره درمان بیماری‌های روانی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، به شکل بسیار زیادی افزایش یافته است.

این رسانه در گزارش خود آورده است: بخش زیادی از این افراد(شهرک‌نشینان صهیونیست) با دارو درمان می‌شوند و قرص‌های آرام‌بخش مصرف می‌کنند تا به آنها برای رهایی از رعب و وحشت کمک شود.

در این گزارش آمده است: شمار کارشناسان و پزشکان روانی در (شهرک‌های صهیونیست‌نشین) اندک است و برای درمان این تعداد زیاد از شهرک‌نشینانی که برای روان درمانی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، کافی نیست.

از سوی دیگر در چارچوب عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، پایگاه عبری والاه از سفر وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس به امارات متحده عربی پرده برداشت و نوشت: اجازه انتشار خبر سفر یسرائیل کاتس وزیر خارجه اسرائیل به ابوظبی داده شده است.

این سفر به بهانه شرکت کنفرانس امور محیط زیست سازمان ملل متحد صورت گرفته است. این رسانه صهیونیستی افزود: کاتس در چارچوب این کنفرانس با دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و موضوع اسیران و مفقود‌شدگان اسرائیلی را با وی در میان گذاشت.

سایت والاه افزود: علاوه بر این دیدار، کاتس با یک مسئول بلندپایه در امارات متحده عربی دیدار و طی آن ابعاد منطقه‌ای و روابط میان اسرائیل و امارات را بررسی کرده است.

کاتس گفته است: این دیدار ارتقای مهمی در سطح روابط میان اسرائیل و برخی کشورهای منطقه بوده است./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات