۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۶۱۱۷۸۶
نماینده مجلس:

دست دلالان اقتصادی باید از منابع بانکی کوتاه شود

دست دلالان اقتصادی باید از منابع بانکی کوتاه شود
نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر شناسایی شاخص‌های توسعه در حوزه صنعت و معدن، گفت: دست دلالان اقتصادی باید از منابع سیستم بانکی کوتاه شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، غلامرضا کاتب در همایش روز صنعت و معدن که در گرمسار برگزار شد از رشد 9.7 درصدی صادرات کشور خبر داد و گفت: مجلس در سال گذشته رویکرد مطلوبی در عرصه صادرات داشت.

وی با اشاره به تحریم و فشارهای اقتصادی که کشور با آن مواجه است اظهار داشت: رونق تولید و رشد و شکوفایی اقتصاد یکی از راهکارهای مقابله با تهدیدات و فشارهای اقتصادی دشمنان است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صف‌آرایی دشمنان مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیروزی انقلاب تاکنون بوده و در هر برهه این صف‌آرایی و تهاجم متفاوت بوده است و آنچه در این سالها اما تفاوت نکرده است ایستادگی و مقاومت ملت ایران برابر این بدخواهان بوده است.

کاتب بیان داشت: رکود اقتصادی، وابستگی به بیگانگان، تضعیف نظام و ایجاد مانع بر سر راه تولید در کشور از اهداف دشمنان علیه انقلاب و نظام است.

وی تأکید کرد: در برهه کنونی که کشور با فشار و تحریم مواجه است باید دست دلالان اقتصادی را از منابع سیستم بانکی حذف کرد.

توسعه بخش‌های صنعتی و تولیدی کشور استراتژی مهم دولت

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور مجوز برداشت یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه تولید و صنعت و معدن در کشور به فرمان رهبر معظم انقلاب گفت: در سال 96 برای ایجاد اشتغال روستایی از صندوق توسعه ملی یک و نیم میلیارد دلار برداشت‌شده است.

کاتب از اختصاص هفت هزار و 300 میلیارد تومان برای رونق تولید در قانون بودجه سال 98 خبر داد و یکی از استراتژی‌های مهم دولت را توسعه بخش‌های صنعتی و تولیدی کشور برشمرد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات