۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۱۱۷۹۰
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین:

محورهای اصلی دهه کرامت، کمک به سیل‌زدگان است

محورهای اصلی دهه کرامت، کمک به سیل‌زدگان است
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: محورهای اصلی دهه کرامت، کمک به سیل‌زدگان است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی رمضانی در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نکاتی که در برگزاری جشن‌های دهه کرامت باید مدنظر قرار گیرد، برگزاری این جشن‌ها با محوریت مساجد است.

وی افزود: از سوی دیگر استان قزوین دارالمومنین است بنابراین باید اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری این مراسم از سوی مسؤولان و مردم وجود داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با بیان اینکه 6 محور در جشن‌های ویژه دهه کرامت باید مدنظر قرار گیرد، اضافه کرد: استقبال از کاروان خادمان حرم رضوی، تلاوت قرآن کریم در شب‌های این دهه، آذین‌بندی شهرها و محلات، نذر شادی و کمک به مردم سیل‌زده کشور از جمله محورهای اصلی برگزاری جشن‌های دهه کرامت به شمار می‌‎رود.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به شعار دهه کرامت در سال جاری عنوان کرد: طبق روال هر ساله شعار«خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل‌بیت(ع)» برای دهه کرامت در سال جاری در نظر گرفته شده است بنابراین از مدیران و مسؤولان استان انتظار می‌رود در مکاتبات اداری خود در طول دهه کرامت به این شعار توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۴ سازمان عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت هستند که برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه کرامت جلسات هماهنگی در کل کشور برگزار می‌شود و به تبع آن در سطح استان‌ها نیز این جلسات باید برگزار شود تا بتوانیم برنامه‌های مطلوبی را برای این دهه برگزار کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: از دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت انتظار می‌رود اهتمام ویژه‌‌ای در این زمینه داشته و اصحاب رسانه نیز اخبار مرتبط با این ایام را به خوبی منعکس کنند تا اقدامات صورت گرفته در دهه کرامت در استان قزوین به خوبی دیده شود.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات