۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۱۱۷۹۱
معاون فرهنگی سپاه در زاهدان:

مردم ایران توطئه‌های دشمن در تفرقه مذهبی را با شکست مواجه کردند

مردم ایران توطئه‌های دشمن در تفرقه مذهبی را با شکست مواجه کردند
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: مردم ایران با مقاومت توطئه‌های دشمن در تفرقه مذهبی را با شکست مواجه کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات در نشست استانی تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب متنی پرمحتوا و عمیق است این بیانیه توسط فردی تبیین شده که به درستی از اول انقلاب به انواع فراز و فرود ها تسلط داشته از این رو با هر بار خواندن آن فهم جدیدی از محتوای آن را لمس می‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده که باید از گفتار به یک گفتمان ملی، باور عمومی و اعتقادی در جامعه تبدیل شود.

وی عنوان کرد: امیدآفرینی و شکست محاصره تبلیغاتی دشمن، عدالت و مبارزه با فساد و تکیه بر اقتصاد مقاومتی از جمله مواردی است که در بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه راه سال جدید در حوزه فرهنگی به آن اشاره شده است.

سردار نجات ادامه داد: توجه به چشم انداز انقلاب، راه طی شده از ابتدای انقلاب تاکنون، شرایط امروز، مهم‌ترین فرصت ها، ظرفیت ها و تهدیدات، انقلابی بودن و پیشگام بودن جوانان از جمله موارد مهم و کلیدی گام دوم انقلاب است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان همواره با شگردهای رسانه ای و ایجاد تفرقه مذهبی و این چنین مواردی سعی در تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند تصریح کرد: با مقاومتی که مردم در برابر توطئه دشمنان از خود نشان دادند همواره حربه‌های مختلف دشمنان با شکست مواجه شده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات