۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۶۱۱۸۱۲
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی:

ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی اقتدار نظام اسلامی را به همگان نشان داد

ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی اقتدار نظام اسلامی را به همگان نشان داد
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه با مقاومت و درایت رهبری از مشکلات عبور می کنیم، گفت:ساقط کردن پهپاد امریکایی اقتدار نظام ما را به همگان نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی  مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در جمع کارکنان بیمارستان شهید محلاتی تبریز اظهار داشت: دشمن از آغاز انقلاب تاکنون با ترفندهای مختلف به مقابله با نظام اسلامی ما آمده است اما شکست خورده و علت آن تفکر عاشورایی، مهدوی و ولایی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن پس از شکست در جنگ تحمیلی  تلاش کرد با هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی بتواند با نظام اسلامی ما مقابله کند ، اما حضور و همراهی مردم در تمامی صحنه های پیش روی انقلاب اسلامی از جمله همایش بزرگ اربعین و مراسم‌های انتظار امید دشمنان را به یاس مبدل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  شیرازی ادامه داد: با این حال دشمن با انواع برنامه‌ها در صدد از بین بردن فرهنگ ولایی بود تا میان مردم و نظام شکاف ایجاد کند ولی باز هم ناکام ماند و همین نکته موجب شد تا با راه انداختن جنگ اقتصادی و تحریم‌ها با نظام ما مقابله کند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرد داعش را به عنوان پایگاه اسلام به مردم دنیا معرفی کند تا از این طریق در برابر انقلاب اسلامی و الگو شدن آن بایستند،اما با مجاهدت های صورت گرفته در این عرصه نیز ناکام ماند ، گفت: با مقاومت و همراهی مردم از این برهه تاریخی هم با درایت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خواهیم گذشت و خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد، چنانکه ساقط کردن پهپاد متجاوز امریکایی اقتدار نظام اسلامی ما را  به همگان نشان داد./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات