۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۱۱۸۵۳
در غم از دست دادن پدر؛

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی عزادار شد + جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی عزادار شد + جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری
حجت الاسلام والمسلمین محمد لک زایی والد حجت الاسلام والمسلمین لک زایی معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد لک‌زایی پدر سردار شهید حبیب لک‌ زایی و حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شامگاه گذشته سه شنبه ۱۱ تیر ۹۸ در سن ۸۰ سالگی در شهرستان زابل چشم از جهان فرو بست.

براساس این گزارش، مراسم تشییع و خاکسپاری حجت الاسلام والمسلمین لک زایی فردا پنج شنبه سیزدهم تیرماه از ساعت هشت صبح از مصلای المهدی(عج) زابل به سمت گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان نیمروز برگزار و در این مکان به خاک سپرده می شود.

مراسم بزرگداشت آن روحانی وارسته تا روز سوم در محل گلزار شهدای حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان نیمروز برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد لک زایی، تحصیل کرده حوزه های علمیه زابل، مشهد و قم، عالمی وارسته، پرهیزکار، متقی، زاهد، انقلابی، مردمی، رزمنده، ایثارگر، عاشق اسلام، قرآن، پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت (ع) بود و در تمامی سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی به گسترش ارزش های اسلامی و انقلابی در منطقه سیستان عمر با برکت خویش را صرف کرد.

پدر حبیب دلها از مریدان و پیروان امام خمینی در مسیر انقلاب اسلامی و پس از پیروزی انقلاب و نیز پیرو مقام معظم رهبری در همه این سالها بود و به انجام وظایف الهی خویش به عنوان یک عالم دینی مردمی مشغول بود.
پدر حبیب دلها همراه رزمندگان در سال های دفاع مقدس و سنگ صبور خانواده های شهدا و ایثارگران در همه سال های پس از دفاع مقدس بود.

در همه ایام مقید بود نمازها را به جماعت اقامه کند، جلسات قرآن را پر رونق نگه دارد، نام اهل بیت علیهم السلام را زنده نگهدارد و عطر شهادت را در جامعه پراکنده کند.

خبرگزاری رسا مصیبت وارده را به حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دکتر شریف لک زایی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دیگر بازماندگان تسلیت می گوید و برای آن مرحوم غفران الهی و علو مقام مسألت می نماید./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
عرض تسلیت به استاد نجف لک زایی و آرزوی طول عمر ایشان در راه خدمت به اسلام.
1
0
کرمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
خداوند ایشان را مشمول رحمت خود قرار دهد.
0
0