۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۱۱۸۵۴
پاک آیین مطرح کرد؛

عدم انتشار آخرین اخبار از وضعیت جسمانی زکزاکی نماد بارز تروریسم رسانه ای

عدم انتشار آخرین اخبار از وضعیت جسمانی زکزاکی نماد بارز تروریسم رسانه ای
پاک آیین عدم انتشار آخرین اخبار از وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی را نماد بارز تروریسم رسانه ای دانست و گفت: آمریکا سردمدار تروریسم رسانه ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی تخصصی حقوق بشر آمریکایی؛ تروریسم و تحریم امروز در جمع اصحاب رسانه در سالن قصر شیرین باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

براساس این گزارش، محسن پاک آیین معاون بین الملل موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، در این نشست نامگذاری هفته حقوق بشر از سوی رهبر معظم انقلاب را بسیار هوشمندانه و هدفمند دانست.

وی بیان داشت: یکی از مشخصه های حقوق بشر آمریکایی مبانی ستیزی است، آمریکا اگر ببیند موازینی که خودشان ترسیم کردند منافع خودشان را به خطر می اندازد با همان موازین به مقابله می پردازند.

پاک آیین ادامه داد: برای مثال زمانی که آمریکا می‌بیند یونسکو روزی از سال را به نام فلسطین اعلام می کند به سرعت از آن خارج می شود؛ بنابراین در مسیر قوانین بین المللی همه چیز مشروع است در صورتی که به زیان آمریکا تمام نشود.

معاون بین الملل موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا از شعار حقوق بشر به عنوان یک ابزار برای تحقیر ملت ها استفاده می کند، عنوان کرد: آمریکا با همین حقوق بشر اقدام به تغییر حکومت و نظام کشورها می کند و امروز  22 کشور در جهان تحت فرمان آمریکا قرار دارند.

وی ادامه داد: آمریکا برخلاف موازین قوانین بین الملل به فعالیت هایی اقدام می کند که همه نشان از ضد حقوق بشر است.

پاک آیین درباره تروریسم رسانه ای، ابراز کرد: در حال حاضر در عصر اطلاعات قرار داریم، در عصر اطلاعات باید شاهد شکوفایی اطلاعات بود درحالی که آمریکا مانع این شکوفایی در دیگر کشورها می شود اما خود تلاش دارد به صورت هدفمند منافع خود را از طریق رسانه ها دنبال کند که یکی از آن منافع حمایت از تروریسم است.

معاون بین الملل موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی عنوان کرد: گروه تکفیری داعش، مزدوران خود را از طریق رسانه های سایبری جذب می کند، آمریکا به گروه هایی مانند داعش اجازه می دهد تا از ابزار رسانه استفاده و نیروهای خودشان را جذب کنند اما به برخی از ایرانیان این اجازه را نمی دهد و مانع انتشار همه اخبار در جهان می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شیخ زکزاکی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و ما می بینیم که آمریکا مانع انتشار این خبر در رسانه های جهانی می شود./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات