۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۱۱۸۶۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسؤولان سیاست نه جنگ، نه مذاکره را دنبال کنند + فیلم

مسؤولان سیاست نه جنگ، نه مذاکره را دنبال کنند + فیلم
امام جمعه خرم آباد با بیان این که باید سیاست نه جنگ، نه مذاکره را دنبال کنیم، گفت: راهبرد مقاومت برای ما بسیار کم هزینه بوده و این راهبرد آمریکا را دچار استیصال کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه لرستان، گفت: ائمه جمعه باید مردمی و ساده زیست باشند و این مهم را ترویج بخشند.

امام جمعه خرم آباد به ۴۰ سالگی اقامه نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: نماز جمعه بزرگ ترین دستاورد انقلاب است، باید کارکردها و دستاوردهای نماز جمعه را بیان کنیم و از کارهای کلیشه‌ای و تکراری پرهیز شود.

وی با تأکید بر اینکه ائمه جمعه باید فضای جدیدی در حوزه مطالبه گری باز کنند، افزود: باید روحیه مطالبه گری داشت، مطالبه گری غیر از تضعیف است و خواسته عمومی مردم را در قالب خطبه‌ها مطرح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: باید فضایی ایجاد کرد تا مردم نماز جمعه را پناهگاه خود و امام جمعه را زبان خود بدانند.

وی در ادامه به اجرای برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت امسال در مناطق سیل زده مورد توجه قرار گرفته است و آستان قدس رضوی نیز در این راستا برنامه‌های ویژه ای دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خویش به دیدار نمایندگان ولی فقیه با رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: رهبری در این جلسه ۱۰ نکته بیان کردند که نکات کلیدی و مهمی داشت، این جلسه پربار بود و مطالب متعددی مطرح شد.

وی با اینکه در جلسه دیدار با رهبر فرزانه انقلاب گزارشی از وضعیت سیل زدگان ارائه شد، ادامه داد: و رهبری فرمودند که با سرعت پیگیری کنید تا مشکلات سیل زدگان برطرف شود.

دوره دوم انقلاب باید دوره پیشرفت باشد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور چهل سالگی دوم است، مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، مسیر انقلاب یک مسیر ۴۰ ساله بود که تلاش شد انقلاب و نظام تثبیت یابد و تحکیم پیدا کند.

وی اظهار داشت: امروز ما وارد مرحله دوم انقلاب شده ایم که دوران بلوغ انقلاب اسلامی و دوران پیشرفت انقلاب است، باید با استفاده از تجربه گذشته حرکت رو به جلو داشته باشیم.

ضرورت حفظ مبانی انقلاب و امام راحل

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: مبانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل، مسأله اسلام و استکبار ستیزی از موارد مورد تأکید رهبری بود که باید حفظ شود.

وی داشتن مواضع انقلابی و دنبال کردن راهبرد مقاومت را دیگر مسائل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: باید از اشتباهات گذشته پرهیز کرد و درسایه مواضع انقلابی به سمت پیشرفت رفت.

تبیین اندیشه های امام و رهبری رسالت ائمه جمعه است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه باید سیاست نه جنگ، نه مذاکره و نه تسلیم را باید دنبال کنیم، عنوان کرد: راهبرد مقاومت برای ما بسیار کم هزینه است و این راهبرد آمریکا را دچار استیصال کرده است.

وی به وظیفه ائمه جمعه در چهل ساله دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج منظومه فکری و اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری و تبیین اندیشه‌های امام و رهبری که موجب سلامت و تداوم راه انقلاب اسلامی می شود، رسالت ائمه جمعه است./9451/پ210/ب1

تعداد بازدید : 6
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کاملاً صحیح است
1
0
ذکر علی عباده
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کپشن "+فیلم" را درباره هر خبری به کار نبرید.
تنها درباره اخبار مهم از آن استفاده کنید.
0
0
وجدانی فر
Iran, Islamic Republic of
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
مقاومت به نتیجه می رسد. سیاست مذاکره شکست خورده است.
0
0