۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۱۱۹۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مدیران دستگاه‌ها رویکرد تسهیل گرایانه به اقدامات جهادی داشته باشند

مدیران دستگاه‌ها رویکرد تسهیل گرایانه به اقدامات جهادی داشته باشند
حجت الاسلام ستوده گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تسهیل گری نسبت به اقدامات جهادی جوانان در قالب طرح‌های بسیج سازندگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی ستوده در ستاد پشتیبانی اردو‌های جهادی و محرومیت زدائی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار کرد: گروه بسیج سازندگی در صورت برخورداری از رویکرد تسهیل‌گر مدیران دستگاه‌ها در قبال اجرای طرح‌های جهادی با فراغ بال و روحیه مضاعفی به تعهدات خود عمل خواهند کرد.

وی افزود: حضور مستمر عوامل دولت و دستگاه‌ها در محل اجرای طرح‌های بسیج سازندگی و قرار گیری در کنار جوانان زمینه ساز ایجاد انگیزه در بین نیرو‌های جهادی خواهد شد تا همچنان خدمات خود را بدون هیچگونه چشم داشتی برای حمایت از اقشار ضعیف و توسعه و آبادانی مناطق محروم تداوم بخشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: ارکان بسیج سازندگی را مجموعه‌ای از جوانان با نشاط، دغدغه‌مند و ایثارگری تشکیل می‌دهند که در تمامی حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و درمانی پیش قدم شده و تغییرات محسوسی را در عمران و آبادانی مناطق محروم ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام ستوده فعالیت‌های بسیج سازندگی را تسهیل بخش در ارائه خدمات و برقراری توسعه متوازن خلاصه کرد و افزود: فعالیت گروه‌های جهادی هیچ گونه تضاد و تناقضی با پیشبرد اقدامات عمرانی که مورد تایید کارشناسان فنی نیز باشد، نداشته و با افزایش نظارت‌ها خروجی مثبت چنین فعالیت‌های ارزشمندی دوچندان خواهد شد.

وی به ارائه پیشنهادی در خصوص توجه به کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی نیز پرداخت و توضیح داد: می‌بایست در کنار سرعت اتمام پروژه‌ها به کیفیت کاری نیز توجه شده و مهندسین ناظر با درنظر گرفتن شاخص‌های تعریف شده پاسخگوی هزینه‌های صرف شده بیت المال و منابع مالی مردم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل پرداخت به مسائل فرهنگی توسط گروه‌های جهادی را ارزشمند دانست و افزود: در برخی از روستا‌های استان ازدواج زودهنگام دختران و پسران تبدیل به یک بدعت شده و می‌بایست با اولویت قرار دادن فعالیت‌های فرهنگی در چنین مناطقی آگاهی‌های لازم در خصوص تبعات و آسیب‌های ازدواج پیش از بلوغ شخصیتی و عدم فراهم شدن آمادگی‌های لازم ارائه شود.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات