۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۱۱۹۶۰
با محوریت کودک و نوجوان صورت می‌گیرد؛

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی مهدویت در چهارمحال و بختیاری

برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی مهدویت در چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام کریمی گفت: دوره تخصصی تربیت مربی مهدویت در استان امسال با محوریت شهرستان سامان و با هدف تربیت مربیان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمد کریمی، رییس بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه هر ساله در کشور دوره‌های تربیت مربی مهدویت برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال این دوره در استان با محوریت شهرستان سامان و با هدف تربیت مربیان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری این دوره دارالقرآن سپاه شهرستان سامان نیز همکاری خواهند داشت، گفت: جامعه هدف این دوره آقایان و خانم‌ها هستند و تا لحظه برگزاری دوره نیز امکان نام نویسی وجود دارد.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه زمان آغاز دوره ۱۳ تیرماه است، ابراز کرد: این دوره از فردا به مدت ۴ روز در حسینیه صاحب الزمان (عج) شهر سامان برگزار می‌شود.

رییس بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه این دوره یک دوره تکمیلی برای دوره‌های قبل است، خاطرنشان کرد: در برگزاری این دوره، از اساتید بومی، اساتید مرکز تخصصی نماز و مهدویت کشور برای آموزش استفاده می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دشمن همه هدف خود را برای انحراف دین به کار گرفته است، گفت: امروز نیازمند این هستیم تا کودکان و نوجوانان خود را برای مبارزه در این عرصه خطرناک آماده سازیم که این مهم با برگزاری دوره‌های تخصصی محقق می‌شود.

وی مهدویت را مهمترین نیاز امروز جامعه اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بکوشیم سبک زندگی اسلامی در بین عموم مردم نهادینه و فراگیر شود و تا این مهم تحقق پیدا نکند، مشکلات نیز برطرف نمی‌شود.

حجت الاسلام کریمی با تأکید بر اینکه باید به فکر تقویت مبانی اعتقادی نسل جوان خود باشیم، افزود: نباید سطح شناخت جامعه به ویژه نسل جوان از حضرت و مسأله انتظار و مهدویت تنها ظاهری باشد؛ امروز منتظر واقعی حضرت، ولی عصر (عج) کسی است که در عمل به وظیفه مسلمانی خود عمل کند./۹۴۵۷/ت210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات