۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۱۲۰۰۹
حجت الاسلام عباس زاده:

همایش بزرگداشت امامزادگان در لرستان برگزار می شود

همایش بزرگداشت امامزادگان در لرستان برگزار می شود
معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری همایش استانی بزرگداشت امامزادگان خبر داد و گفت: این همایش ۱۷ تیرماه جاری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه ایام دهه کرامت که از روز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا روز ولادت امام الرضا(ع) ادامه دارد، بیان داشت: برنامه های دهه کرامت به میزبانی امامزادگان برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش استانی بزرگداشت امامزادگان خبر داد و گفت: این مراسم ۱۷ تیرماه در سالن بانک صادرات واقع در میدان ولب عصر(عج) برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده عنوان داشت: تجلیل از هیأت امنا و خدام نمونه امامزادگان از جمله برنامه هایی است که در حاشیه مراسم بزرگداشت امامزادگان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بررسی ابعاد شخصیتی امامزادگان در راستای تحقق قطب فرهنگی از اهداف برگزاری این همایش است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان ادامه داد: از دیگر اهداف همایش بزرگداشت امامزادگان تبیین و شناسایی جایگاه و اهمیت بقاع متبرکه در تأمین نیازهای معنوی و فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت امامزادگان در لرستان با سخنرانی حجت الاسلام حسین گنجی، از اساتید حوزه علمیه قم و با مداحی حاج حسن صفری، مداح برجسته خوزستانی نیز برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات