۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۱۲۰۲۷
رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت مطرح کرد؛

«خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت» شعار دهه کرامت امسال

«خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت» شعار دهه کرامت امسال
حجت الاسلام ارزانی گفت: امسال شعار جشن های دهه کرامت «خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» است چرا که ائمه اطهار(ع) بهترین الگو و اسوه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه بزرگداشت دهه کرامت استان تهران امروز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: اهل بیت(ع) محور وحدت و کرامت هستند.

وی افزود: اهل بیت(ع) در اوج محبت هستند آنان با کرامت و مهربانی خود دلهای مسلمانان را به یکدیگر نزدیک می کنند.

رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور ادامه داد: مصداق بارز این سخن حضور میلیونی زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی است، مسلمانان در این ایام از اقصی نقاط جهان در نقطه ای ملکوتی جمع می شوند و در امنیت و آرامش ارادت خود را به حضرات معصومین اعلام می کنند؛ بنابراین اربعین حسینی نماد همدلی و اتحاد مسلمانان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی با اشاره به اینکه پیامبراکرم(ص) رحمت للعالمین بودند، گفت: خداوند متعال رحمت خود را به واسطه اهل بیت(ع) به انسان ها نازل می کند.

وی با بیان اینکه امسال شعار جشن های دهه کرامت «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» است، گفت: ائمه اطهار(ع) بهترین الگو و اسوه بشریت هستند بنابراین خدمت ما باید بدون منت و برای خدا باشد کسی که برای خدا خدمت می کند انتظاری برای تشکر ندارد.

رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور بیان داشت: حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای دختران امروز به شمار می روند والدین نباید از تربیت دختران خود که مادران فردا هستند غفلت کنند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات