۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۱۲۰۵۴
همزمان با میلاد کریمه اهل بیت؛

حرم مطهر رضوی گلباران شد

حرم مطهر رضوی گلباران شد
دختران و بانوان مشهدی با تجمع در میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کرده و بارگاه مطهر رضوی را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دختران و بانوان مشهدی امروز همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) با تجمع در میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کرده و بارگاه مطهر رضوی را گلباران کردند.

بنابراین گزارش، دختران و بانوان مشهدی که حضرت فاطمه معصومه(س) را الگوی خود در زندگی می دانند با در دست داشتن شاخه های گل به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و ضمن تقدیم گل در برابر پنجره فولاد بارگاه مطهر رضوی، میلاد این بانوی بزرگوار به برادر گرامیشان حضرت رضا(ع) تبریک گفتند.

دختران مشهدی با این حرکت بار دیگر ارادت خود را به اهل بیت(ع) به نمایش گذاشتند و اعلام کردند که سبک زندگی فاطمی را برگزیده و حضرت فاطمه معصومه(س) و مادر بزرگوارشان حضرت زهرا(س) را سرلوحه زندگی خود قرار خواهند داد.

گفتنی است، این بانوان و دختران با اجتماع در رواق امام خمینی حرم مطهر از ویژه برنامه های فرهنگی، مذهبی، اجرای گروه تواشیح و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) بهره مند شدند.

خاطر نشان می شود، همچنین ویژه برنامه جشن ۲۵ هزار نفری دختران انقلاب با عنوان «مَه دُخت» ویژه دختران و مادران مشهدی عصر امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد و «جشن دختر ماه» ویژه دختران فردا جمعه ۱۴ تیرماه در باغ اردوگاه خاتون مشهد برپا می شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات