۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۲۰۵۷

غبارروبی آستان امامزاده اسماعیل شهر خضری

غبارروبی آستان امامزاده اسماعیل شهر خضری
خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) ضریح مطهر امامزاده اسماعیل(ع) روستای خشکان را با گلاب غبارروبی و معطر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از ستاد خبری کاروان زیر سایه خورشید در استان، کاروان خدام آستان ملک پاسبان رضوی در نخستین روز از دهه کرامت با حضور در روستاهای فتح‌آباد، گزدمو، کلاته سَری، گزنشک، خشکان، دهستان کرغند و دهشک شهر خضری و بخش نیمبلوک مورد استقبال باشکوه عاشقان امام هشتم قرار گرفتند.

عاشقان امام رئوف با دود اسپند، آب و جارو کردن و ذبح گوسفند از کاروان خدام رضوی استقبال کردند و فضا با حمل پرچم نورانی بارگاه مقدس امام معین الضعفا معطر به شمیم رضوی و دل عشاق حضرت شمس الشموس روانه حرم مطهر رضوی شد.

با استقبال پرشور از خادمان حرم رضوی عشق و اراده مردم به امام رضا(ع) تجلی و این روستاها و شهر خضری دشت بیاض آکنده از عشق عاشقان به ولایت و امام رضا(ع) شد.

مشتاقان و دلدادگان امامت و ولایت با شور و شعف بسیار در حالی که اشک شوق از چشمانشان جاری از خادمان حرم مطهر رضوی با سر دادن نوای دلنشین رضا(ع) رضا(ع) و با سوز و نیازی خالصانه آکنده از عطر حرم رضوی شدند و عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) به ویژه امام هشتم را به منصه ظهور رساندند.

در ادامه نیز خدام رضوی با حضور در امامزاده اسماعیل(ع) روستای خشکان خضری دشت بیاض و با گرداندن پرچم سبز گنبد طلای هشتمین خورشید آسمان معرفت، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها بردند.

ارادتمندان اهل بیت(ع) نیز با بوسه‌های عشق و وفاداری و ارادت به خاندان عصمت و طهارت بر این پرچم سبز زده و به آن امام(ع) سلام کردند.

در پایان نیز خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) ضریح مطهر امامزاده اسماعیل(ع) روستای خشکان را با گلاب غبارروبی و معطر کردند.

حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی نیز در این روستاها بر گسترش فرهنگ رضوی در جوامع بشری تاکید کرد و گفت: فرهنگ رضوی یعنی اینکه دلسوز همدیگر و خیرخواه هم باشیم و عیب‌های همدیگر را بگوییم./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات