۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۱۲۰۵۹
امام جمعه نیمبلوک:

فرهنگ رضوی را در جامعه توسعه و ترویج دهیم

فرهنگ رضوی را در جامعه توسعه و ترویج دهیم
امام جمعه نیمبلوک با بیان اینکه باید فرهنگ رضوی را در جامعه توسعه و ترویج دهیم، گفت: ولایت امام رضا(ع) و تحت ولایت پرچم امام رضا(ع) بودن یکی از پیام‌های کاروان خدام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام عبدالعلیم شرطی، امام جمعه نیمبلوک صبح امروز در جشن دهه کرامت که در مسجد جامع نیمبلوک برگزار شد، اظهار داشت: خدام حرم مطهر رضوی با حضور در شهرها و کشورهای مختلف دل‌های مردم را روانه حرم مطهر رضوی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدام رضوی در ایام دهه کرامت تمام شهرهای کشور را به عطر پرچم سبز گنبد امام رضا(ع) معطر می‌کنند، گفت: کاروان خدام رضوی تاثیر روحی و روانی خوبی بر مردم دارد و مردم نیز پیام این کاروان‌ها را می‌گیرند.

امام جمعه نیمبلوک با بیان اینکه باید فرهنگ رضوی را در جامعه توسعه و ترویج دهیم، افزود: ولایت امام رضا(ع) و تحت ولایت پرچم امام رضا(ع) بودن یکی از پیام‌های این کاروان است.

حجت الاسلام شرطی تصریح کرد: فرهنگ رضوی به دو صورت تبلیغی و عملی ترویج شود که تروج تبلیغی بر عهده روحانیون و خطبا است و کاروان خدام رضوی نیز زمینه توسعه و ترویج عملی را تقویت می‌کنند.

همچنین حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی نیز در این مراسم بیان کرد: امام هشتم(ع) جایگاه بزرگ و ارزشمندی دارند و انسان باید شفای خود را برای دنیا و آخرت از ایشان بخواهد.

مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی افزود: باید فرهنگ رضوی بیش از پیش در جامعه گسترش یابد و انسان در همه کارهای خود به ائمه اطهار(ع) و خداوند متعال توکل کند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات