۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۱۲۰۶۱
جمالی نژاد:

ملت ایران با روحیه جهادی و اراده قوی پای ارزش های اسلام و انقلاب است

ملت ایران با روحیه جهادی و اراده قوی پای ارزش های اسلام و انقلاب است
معاون وزیر کشور با بیان اینکه روحیه ارتشی و جهادی ملت ایران جهان را متحیر ساخته است، گفت: حضور جهادی مردم در مناطق سیل زده از مصادیق جنگ اراده ها است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران ضمن گرامیداشت دهه کرامت و روز شهرداری و دهیاری گفت: مردم ایران پس از 2 هزار 500 سال با دستان خالی و ابزارهای ساده توانستند انقلابی جهانی را رقم بزنند.

وی با اشاره به روحیه ساده زیستی و جهادی شهید باکری ها، شهید همت ها و شهید جهان آراها اظهار داشت: ملت ایران با خودباوری و اعتماد به نفس پس از جنگ تحمیلی پا به عرصه های هسته ای، اورانیوم، فناوری های نانو، تولید دارو، تولید سلول های بنیادین و صنعت پهپاد گذاشته و جهان را متحیر ساخته اند.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: امروز روحیه  جهادی ملت ایران جهان را متحیر ساخته و و آنها را به ملتی اثرگذار در تحولات منطقه تبدیل کرده است.

وی حضور پررنگ ملت ایران در عرصه های جهادی و افتتاح پروژه های پربازده را مصداق بارز جنگ اراده ها دانست و تأکید کرد: امروز ملت ایران از اراده قوی برخوردار است؛ کمک رسانی مردم شریف ایران به هموطنان سیل زده را می توان یکی از مصادیق جنگ اراده ها دانست.

معاون وزیر کشور ابراز کرد: امروز دشمن دانسته است که ملت ایران از اراده قوی برخوردار بوده و از ارزش های خود عقب نشینی نخواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ادامه داد: استقرار 37 هزار و 59 دهیاری و تقویت جایگاه آنها، اصلاح آیین نامه دهیاری ها، راه اندازی دهیاری های جدید، توزیع 19 هزار میلیارد تومان بودجه میان دهیاری های کوچک، افزایش سرانه روزانه دهیاری ها، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، حضور گسترده بانوان در عرصه های مدیریت شهری و دهیاری، جمع آوری پسماند از روستاها و استقرار ایستگاه های آتش نشانی در اکثر روستاها گوشه ای از اقدامات انجام شده توسط این سازمان است.

جمالی نژاد با بیان اینکه دولتمردان در تلاش هستند که شهرداری ها به عنوان خاکریز اول مطالبات مردم بتوانند بهترین خدمات را به افراد ارائه دهند، گفت: امروز مسؤولان باید به گونه ای برخورد کنند که مردم هم افزایی و هماهنگی میان آنها را مشاهده کنند؛ امیدواریم که عملکردمان به گونه ای باشد که معادلات استکبار جهانی به هم بریزد./841/پ202/ق

گزیده از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات