۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۱۲۰۷۶
امام جمعه خرم آباد:

کانال مالی اینستکس یک دام و بازی سیاسی از سوی اروپایی‌ها است

کانال مالی اینستکس یک دام و بازی سیاسی از سوی اروپایی‌ها است
امام جمعه خرم آباد به راه اندازی کانال مالی اینستکس از سوی اروپایی ها اشاره کرد و گفت: این کانال یک بازی سیاسی است و ا اطلاعات ما در اختیار اروپایی ها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت دهه کرامت گفت: در این ایام باید عطوفت، کرامت، پاکدامنی، شجاعت، شهامت و مهربانی حضرت معصومه و امام رضا(ع) را بازگو کرد.

وی به سخنان رهبری معظم در دیدار رییس و مسؤولان قوه قضاییه افزود: ملت ایران قدرتمندانه جنگ را تحمل کرد و در برابر فشارها و تحریم‌های اقتصادی ایستاد.

40 سال ایستادگی ملت ایران با مظلومیت و اقتدار بوده است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی آرمان‌های انقلاب را در این سال‌ها به خوبی پیش برد و در این 40 سال آمریکا ذلیل و خار شد اما هر روز بر عظمت ملت ایران افزوده شد.

وی با بیان اینکه سخن رهبری در زمینه اینکه 40 سال ایستادگی ملت ایران با مظلومیت و اقتدار بوده است، باید تحلیل شود، اظهار داشت: مظلومیت از آن جهت که آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی در این 40 سال هرگونه ظلم و جنایتی که می‌شد در حق ملت ایران انجام دادند و ملت بزرگ ایران با عظمت و اقتدار آمریکای جنایتکار را در عرصه‌های گوناگون به شکست و ذلت کشاند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عامل اصلی شکست آمریکا را اتکا به خدای متعال، رهبری حکیمانه و گفتمان مقاومت عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رد درخواست ترامپ از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن حرکتی تاریخی است، گفت: این حرکت انسان را به یاد صدر اسلام می‌اندازد که نامه عبید الله ابن زیاد از سوی امام حسین(ع) رد شد.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: امروز می بینیم ایران است که پیام آمریکا را را رد می‌کند و می‌تواند هواپیمای بدون سرنشین آنها را سرنگون کند.

وی به عدم انجام تعهدات از سوی اروپایی‌ها در قبال برجام اشاره کرد و گفت: اروپایی‌ها نقش بازی می‌کنند و کانال مالی اینستکس را راه‌اندازی کرده‌اند، در حالی که با استفاده از این کانال مالی اطلاعات تجاری ما در اختیار آنها قرار می‌گیرد و اگر اروپا نفت ما را نخرد این کانال مالی به ضرر ما است چون تمام اطلاعات ما در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت هوشیاری مسؤولان تأکید و خاطرنشان کرد: این کانال مالی یک دام و بازی سیاسی از سوی اروپایی‌ها است./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات