۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۱۲۰۸۸
رييس اداره اوقاف و امور خيريه كاشان:

فرهیختگان قرآنی اوقاف کاشان راهی مسابقات کشوری شدند

فرهیختگان قرآنی اوقاف کاشان راهی مسابقات کشوری شدند
حجت الاسلام توسلي از كسب شش رتبه برتر مرحله استاني چهل و دومين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم استان اصفهان از سوي فرهيختگان کاشاني خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام اصغر توسلی بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ایام دهه کرامت، گفت: فرهیختگان کاشانی در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم که روز گذشته در اصفهان برگزار شد موفق به کسب ۶ رتبه این مسابقات شدند.

وی افزود: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان با شرکت ۲۵ شهرستان استان اصفهان پنجشنبه ۱۳ تیر ماه در اصفهان برگزار شد و فرهیختگان کاشانی موفق به کسب ۳ رتبه نخست حفظ ۲۰ جزء و پنج جزء و ۲ رتبه دوم در حفظ کل وحفظ پنج جزء و یک رتبه سومی در رشته ترتیل شدند و جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کردند.

حجت الاسلام توسلی گفت: سید مهدی بنی هاشمی راوندی و رقیه مومنی راوندی در حفظ ۲۰ جزء و عبدالرضا غفارزاده در حفظ پنج جزء موفق شدند رتبه نخست مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان را کسب کنند و راهی مسابقات کشوری شوند.

وی ادامه داد: در حفظ کل قرآن محسن محمدی سده و در حفظ پنج جزء حسین عربی موفق شدند رتبه دوم این مسابقات را کسب کنند و جواز حضور در مسابقات کشوری را دریافت کنند.

به گفته وی صادق کرباسی در رشته ترتیل قرآن کریم موفق به کسب رتبه سوم مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان شد و مجوز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد.

رییس اداره اوقاف وامور خیریه کاشان گفت: براساس سهمیه مشخص نفرات برتر به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه که در سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود راه می‌یابند.

حجت الاسلام توسلی یادآور شد: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کاشان با حضور ۵۵۲ نفر شرکت کننده ۲۳ خرداد ماه سال جاری در امامزادگان سلطان میراحمد و طاهرمنصور کاشان برگزار شد و ۴۵ نفر از برترين هاي اين مسابقات به مسابقات استان اصفهان اعزام شدند و از بین ۴۵ شرکت کننده کاشانی در رقابت‌های استان اصفهان ۶ نفر جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کردند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات