۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۱۲۰۹۶
امام جمعه نجف:

اسرائیل به سمت نابودی حرکت می کند

اسرائیل به سمت نابودی حرکت می کند
امام جمعه نجف تصریح کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی با مشکلات داخلی مختلفی مواجه است و به سمت نابودی حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری (سلام الله علیها) برگزار شد، با اشاره به تصمیمات اخیر نخست وزیر عراق پیرامون الحاق بسیج مردمی به ارتش این کشور گفت: این تصمیمات صحیح در راستای دفاع از بسیج مردمی و محافظت از آنان در برابر کسانی است که خواستار انحلالش بودند. این تصمیم مورد استقبال فرماندهان بسیج مردمی و مراجع تقلید قرار گرفت.

وی از آستان مقدس علوی برای برگزاری ده‎‎ها دوره دینی و فرهنگی برای جوانان در ایام تابستان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: همه مساجد باید درهای خود را برای برگزاری این چنین دوره های برای جوانان اعم از دختر و پسر باز کنند.

حجت الاسلام قبانچی ضمن استقبال از افتتاح کنیسه «مارتوما» تصریح کرد: افتتاح این کنیسه در موصل به منزله بازگشت حیات به این منطقه است بنابراین آوارگان و مهاجران باید به موصل بازگردند و دولت نیز هر چه سریعتر مشکلات موجود در موصل و الانبار را حل و فصل کنند.

وی با بیان اینکه گروهی از نمایندگان سازمان ملل که پیرامون تحقیق در رابطه با جنایت های جریان تروریستی و زنان به عراق سفر کرده اند و با حضرت آیت الله سیستانی دیداری داشته اند، گفت: این گونه اقدامات از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است زیرا باید جنایت های که تروریست ها علیه زنان و ملت عراق انجام داده اند، ثبت شود و جهانیان با آن آشنا شوند.

امام جمعه نجف شرایط داخلی رژیم اشغالگر صهیونیستی را آشفته توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: تظاهرات های بسیاری طی مدت اخیر علیه اسرائیل در اراضی اشغالی رخ داده است و این بدان معناست که آنان از مشکلات داخلی بسیاری رنج می برد و به سمت نابودی در حالی حرکت است.

وی در خطبه های دینی سالروز ولادت حضرت معصومه (علیه السلام) و شهید صدر را گرامی داشت.

ارسال نظرات