۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۶۱۲۱۰۴
امام جمعه بیروت:

آمریکا درپی ایجاد فتنه در منطقه است

آمریکا درپی ایجاد فتنه در منطقه است
امام جمعه بیروت با اشاره به فشار آمریکا بر ایران خاطرنشان کرد که سران واشنگتن درپی ایجاد فتنه در منطقه هستند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) را گرامی داشت و گفت: این بانوی گرامی را با القاب مختلفی نظیر طاهرة و تقیة خطاب کردند ولی بارزترین لقب ایشان «معصومه» است و امام رضا (علیه السلام) با این لقب خواهر گرامیشان را صدا می زدند.

وی حضرت معصومه (علیه السلام) را دارای مکانی علمی بسیار والایی دانست و اظهار داشت: ایشان مرجع سوالات علمی بود و در غیاب پدرش حضرت امام کاظم (علیه السلام) به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ می داد.

امام جمعه بیروت همچنین سالروز ولادت امام رضا (علیه السلام) و شهادت امام جواد (علیه السلام) را گرامی داشت و بیان کرد: این ماه باید ماه صلح و امنیت باشد و با تمسک به اهل بیت (علیهم السلام) با مشکلات و تهدیدات مقابله کرد.

وی با اشاره به تجاوز مکرر رژیم اشغالگر صهیونیستی به لبنان و استفاده از اراضی این کشور برای تجاوز به سوریه گفت: اسرائیل بسیار کوچک است و باید مانع از این اقدامات شد.

حجت الاسلام فضل الله تاکید کرد که تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران و سوریه بیشتر شده است و سران واشنگتن درپی ایجاد فتنه در منطقه هستند.

ارسال نظرات