۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۶۱۲۱۰۹
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

نظام اسلامی با شکار پهپاد آمریکایی چشم شیطان بزرگ را کور کرد + فیلم

نظام اسلامی با شکار پهپاد آمریکایی چشم شیطان بزرگ را کور کرد + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین طائب پهپاد آمریکا را چشم شیطان بزرگ دانست و گفت: قبل از اینکه چشم شیطان بزرگ به اسرار نظامی ما بیفتد آنرا هدف قرار دادیم و کور کردیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب جمعه شب در جشنواره بزرگ مردمی کرامت که به منایبت میلاد حضرت فاطمه معصومه و امام رضا (ع) در امامزاده هادی فین کاشان برگزار شد، با اشاره به رابطه ظهور با انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: امام خمینی (ره) می‌فرماید انقلاب اسلامی مقدمه ساز ظهور است.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرماید، ما به یاری خدا به سمت ایجاد تمدن بزرگ و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) به پیش می‌رویم و امروز به نقطه‌ای رسیده ایم که ابرقدرت دنیا برای کسب اطلاعات از پیشرفت‌ها و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران متوسل به استفاده از پیشرفته ترین پهپاد می‌شود و آن را برای جاسوسی به آسمان ایران اعزام می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان کرد: اگر هواپیمای جاسوسی آمریکا قبل از اینکه بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را از ایران جمع آوری کند با موشک ایرانی سرنگون می‌شود بیانگر قدرت انقلاب اسلامی و حرکت قدرتمندانه انقلاب به سمت ظهور است.

وی با اشاره به اینکه پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی چشم شیطان بزرگ بود و امام راحل نیز از آمریکا به عنوان شیطان نام برد، افزود: پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی که برای جمع آوری اسرار نظامی جمهوری اسلامی ایران وارد آسمان کشور شده بود قبل از اینکه چشم شیطان بزرگ به اسرار نظامی ایران روشن شود، چشم شیطان بزرگ را هدف قرار دادیم و کور کردیم.

به گفته وی، توان دشمن همین پهپادی بود که جمهوری اسلامی ایران آن را ساقط کرد و قیمت پهپاد آمریکایی حداقل ۲۰۰ میلیون دلار بود، اما موشک ایرانی که این پهپاد را رهگیری و هدف قرار داد و سرنگون کرد یک پانصدم قیمت پهپاد آمریکایی هم نبود و این از قدرت خدا است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار به ارتباط بین إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت أقدامکم و صدور بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: این وعده الهی است وقتی خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری می‌کند و انقلاب اسلامی به یاری دین خدا آمد و خدا نیز به یاری انقلاب اسلامی آمد و انقلاب اسلامی بعد از چهل سال تثبیت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه انسان عاقل هنگام راه رفتن تا قدم نخست خودش را تثبیت نکند قدم دوم را بر نمی دارد، اظهار داشت: صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری به معنای این است که انقلاب اسلامی گام نخست را برداشته است.

به گفته وی، پیام گام دوم انقلاب این است که انقلاب اسلامی هیچگاه به زمین نخواهد خورد، چون گام نخست را برداشته و آن را تثبیت کرده و به دنبال برداشتن گام دوم انقلاب است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار تأکید کرد: اگر گام نخست تثبیت نشده بود برداشتن گام دوم خطا بود چرا که اگر گام نخست تثبیت نشده بود در گام دوم به زمین می‌خوردیم./۱۳۰۷/پ202/ب1
تعداد بازدید : 5
گزیده از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات