۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۱۲۱۲۵
امام جمعه اسفراین:

جهاد کبیر برای ساختن ایران اسلامی بزرگ توصیه رهبری در بیانیه گام دوم است

جهاد کبیر برای ساختن ایران اسلامی بزرگ توصیه رهبری در بیانیه گام دوم است
امام جمعه اسفراین با اشاره به رسالت همگانی در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: جهاد کبیر برای ساختن ایران اسلامی بزرگ توصیه مهم رهبری در این بیانیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین، امروز در آیین بزرگداشت شهادت نخستین نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، شهید حجت‌الاسلام محمدحسن طیبی که با حضور جمعی از مردم و مسؤولان شهرستان اسفراین برگزار شد، بر تداوم راه شهیدان تأکید کرد.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره در دوره‌های مختلفی از ابتدای ایجاد نظام جمهوری اسلامی در این کشور به دنبال فروپاشی و سرنگونی این نظام بوده‌اند و ترور افراد شاخص نظام، یکی از استراتژی‌های دشمنان این نظام است.

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: در تیرماه سال 1360 دشمنان نظام با بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی مسبب شهادت شهید بهشتی، رئیس دیوان عالی کشور و 72 تن از افراد حزب جمهوری اسلامی ایران شدند.

امام‌جمعه اسفراین گفت: دشمنان اسلام با بمب‌گذاری در حزب جمهور اسلامی و به شهادت رساندن افراد این حزب به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی و جلوگیری از شکل‌گیری جامعه اسلامی در ایران بودند اما مردم کشور برخلاف تصورات آن‌ها پس‌ازاین حادثه تروریستی، بیش‌ازپیش به برقراری و پایداری این نظام کمک کردند و با دشمنان این نظام به مبارزه پرداختند.

وی افزود: شهید بهشتی و 72 تن از اعضای حزب جمهوری اسلامی که در سال 1360 در حمله تروریستی در محل حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند هدفی جز دست‌یابی جامعه و کشور به آرمان‌های انقلاب اسلامی نداشتند.

حجت‌الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: همواره باید یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی را زنده نگه داشت و در تحقق و اعتلای اهدافی که شهدای نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به آن‌ها جان خود را ازدست‌داده‌اند پیوسته تلاش کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با ارائه بیانیه گام دوم انقلاب جامعه و مسئولان کشور را با شعار جهاد کبیر برای ساختن ایران اسلامی بزرگ به گام نهادن در مسیر رسیدن به آرمان‌های انقلاب توصیه کرده‌اند.

امام‌جمعه اسفراین با اشاره به اینکه برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید افرادی مؤمن، انقلاب و درست‌کار در جامعه تربیت شوند تصریح کرد: هر هدفی نیازمند افرادی باانگیزه و درست‌کار درزمینهٔ مرتبط با آن هدف است و برای رسیدن به هدف اعتلا و دست‌یابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران باید افرادی پای بند به انقلاب و اسلام در جامعه تربیت کرد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات