۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۱۲۱۵۷
پژوهشگر سعودی:

توهین‌های جدید به مسلمانان عربستان از سوی وهابیت در راه است

توهین‌های جدید به مسلمانان عربستان از سوی وهابیت در راه است
نویسنده سعودی با اشاره به نصب مجسمه‌ای شبیه به مجسمه آزادی و حضور سلبریتی‌ها در جده بیان داشت: منتظر اقدامات توهین آمیز جدید به مسلمانان عربستان از سوی آل سعود باشید.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «فؤاد ابراهیم» نویسنده و پژوهشگر سعودی طی پیامی در توییتر، بیان داشت که عربستان سعودی برای ممانعت از سفر سیاحتی شهروندان این کشور به ترکیه، به عنوان یکی از دشمنان ریاض خط قرمزهای دینی را زیر پا می گذارد.

به گزارش وبسایت شبکه «نبأ»، فؤاد ابراهیم با اشاره به نصب مجسمه ای شبیه به مجسمه آزادی در جده و حضور سلبریتی‌های آمریکایی در این شهر، ادامه داد: همه باید منتظر اقدامات توهین آمیز به مسلمانان عربستان از سوی هیأت وهابی تفریح و سرگرمی باشیم.

در این میان نیز رسانه‌های غربی، کاسته شدن از محدودیت های مربوط به جشنواره های سرگرمی، کنسرت و جشن های موسیقی را یکی از انواع اجرای چشم انداز 2030 محمد بن سلمان عنوان کرده اند.

مفتیان وهابیت نیز در راستای پیش‌برد اصلاحات فرهنگی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، در حال اسلام زدایی از میان مسلمانانی هستند که تحت سیطره این رژیم با تهدیدهای دینی مواجهند.

گفتنی است که محمد بن سلمان با تشکیل هیأت تفریح و سرگرمی، ضمن ترویج بی بند و باری در عربستان، باورهای مسلمانان این کشور را به سخره گرفته است.

امسال قرار است ده ها برنامه کنسرت و جشنوارهای رقص و آواز در عربستان سعودی به دستور هیأت غیراخلاقی مذکور، برگزار شود./983/ب

 

ارسال نظرات