۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۱۲۱۶۱
در سفر به عراق صورت پذیرفت؛

دیدار رئیس جامعة‌المصطفی با نخست وزیر پیشین عراق

دیدار رئیس جامعة‌المصطفی با نخست وزیر پیشین عراق
رئیس جامعة‌المصطفی و هیئت همراه، در سفر به عراق، با «نوری مالکی» دیدار کردند و بر اهتمام جامعة‌المصطفی به فعالیت رسمی نمایندگی این نهاد بین‌المللی در عراق تأکید ورزیدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباسی و هیأت همراه در سفر به عراق با نوری مالکی نخست وزیر پیشین عراق دیدار کردند.

رئیس جامعة‌المصطفی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دست‌آوردهای جامعة‌المصطفی، خطاب به نخست وزیر پیشین عراق تصریح کرد: از شما، که سابقه درخشانی در حوزه مدیریت سیاسی عراق دارید و همواره به وزیر علوم عراق برای همکاری با نمایندگی جامعة‌المصطفی در این کشور سفارش می‌کردید، سپاسگزاریم.

وی، با بیان این که خدمات شما در دوره مسئولیتتان، در تاریخ عراق ماندگار خواهد بود، یکی از خدمات دولت نوری مالکی را قطع دست بیگانگان از دخالت در امور عراق برشمرد و خاطرنشان ساخت: امیدوارم پیوند تاریخی ملت عراق و ایران استمرار داشته باشد و روز به روز گسترش یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به این که تاکنون، پنج‌هزار طلبه عراقی از جامعة‌المصطفی دانش‌آموخته شده‌اند و سه‌هزار نفر در حال تحصیل‌اند، تأکید نمود: امیدوارم مجوز رسمی تأسیس نمایندگی المصطفی در عراق به زودی صادر شود./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات