۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۶۱۲۲۵۲
آیت الله طبرسی:

خروجی امروز حوزه باید عالمانی مهذب و اثرگذار باشد

خروجی امروز حوزه باید عالمانی مهذب و اثرگذار باشد
آیت الله طبرسی، حوزه را دارای غنای علمی بالایی در برابر سایر مراکز آموزشی معرفی کرد و گفت: باید تلاش کنیم خروجی امروز حوزه همانند گذشته، عالمانی مهذب و اثرگذار باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران شنبه شب در نشست جامعه روحانیت شهرستان ساری، با اشاره به نقش مهم روحانیت در حفظ و اعتلای دین در جامعه اسلامی، گفت: روحانیت برای حفظ دین همواره آماده جانفشانی بوده است.
 
وی با بیان این که روحانیت در دفاع از دین همواره پیشگام بوده است، افزود: جایگاه امروز دین در جامعه اسلامی مرهون تلاش ها و مجاهدت های علما و روحانیان در طول تاریخ است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز وظیفه روحانیت بسیار سنگین تر از گذشته است، بیان داشت: با توجه به گسترش روز افزون شبهات از سوی دشمن، روحانیت باید پاسخگوی این شبهات مطرح شده باشد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که یکی از وظایف مهم روحانیت دادن آگاهی و بصیرت به مردم است، خاطرنشان کرد: باید با آگاهی و بصیرت توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کرد.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن امروز ارزش ها و اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان جامعه را هدف قرار داده است، تصریح کرد: هدف دشمن از بین بردن هویت دینی جامعه به منظور نفوذ و سلطه بر کشورمان است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به موضوع عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: باید نسبت به ترویج و گسترش این فرهنگ دینی تلاش بیشتری از سوی متولیان امر صورت گیرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که امروز حوزه و روحانیت باید پاسخگوی مشکلات روز جامعه باشند، تصریح کرد: می توان با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل بالای علمی حوزه بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کرد.
 
آیت الله طبرسی، حوزه را دارای غنای علمی بالایی در برابر سایر مراکز آموزشی معرفی کرد و گفت: باید تلاش کنیم خروجی امروز حوزه همانند گذشته، عالمانی مهذب و اثرگذار باشند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات