۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۱۲۲۶۱
رييس شوراي قرارگاه راهبردي عمار:

مخاطب بیانیه گام دوم جمعیتی به وسعت صدور انقلاب اسلامی است + فیلم

مخاطب بیانیه گام دوم جمعیتی به وسعت صدور انقلاب اسلامی است + فیلم
حجت الاسلام والمسلمين طائب گفت: امروز انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده و مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب جمعیتی به وسعت صدور انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در سلسله نشست‌های بصیرتی که قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء شنبه شب در مسجد سلمان فارسی کاشان برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری یکی از پیروزی‌های انقلاب اسلامی است.

وی از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان دفترنامه تدوین راه نام برد و افزود: امام خمینی (ره) از سال ۴۲ تا حدود سال ۶۶ که منشور روحانیت را نوشت و بیانیه گام دوم در آغاز راه دوم نوشته شد که این خود پیشرفت انقلاب بود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب از کسی صادر شده است که امروز بدون تردید در بین علما اعلم‌تر است و در جامعیت علمی نظیر ندارد.

وی با اشاره به این فرمایش رهبری که من برای این بیانیه خیلی زحمت کشیده ام، بر مطالعه چندین باره بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: با هر بار مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب مطالب جدیدتری در ذهن انسان تداعی می‌شود، از این رو تکلیف شرعی خودم می‌دانم در همه منبر‌ها بیانیه گام دوم انقلاب را تشریح کنم.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با یادآوری نوشتن شرحی بر بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در این مدت به بند چهارم و پنجم بیانیه که رسیدم حدود یکصد مطلب در برداشته است و خط به خط بیانیه دارای مطلب است.

وی با اشاره به اینکه با ورود به بیانیه گام دوم انقلاب چهار موضوع به ذهن انسان خطور می‌کند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از این بیانیه به عنوان بیانیه گام دوم جمهوری اسلامی ایران و یا بیانیه گام دوم نظام اسلامی نام نبرده است بلکه به عنوان بیانیه گام دوم انقلاب نام برده است.

به گفته وی، اگر بیانیه گام دوم جمهوری اسلامی بود مخاطب آن تنها ۸۰ میلیون جمعیت ایران بود، اما وقتی از آن بعنوان بیانیه گام دوم انقلاب نام می‌برد مخاطب آن فراتر از مرز‌های کشور است و مصداق همان فرمایش امام خمینی (ره) است که می‌فرماید، ما انقلاب اسلامی ایران را به جهان صادر می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: امروز انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده است و مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب جمعیتی به وسعت صدور انقلاب اسلامی است و مخاطبی که این بیانیه را با عمق جان خود می‌گیرد و به آن عمل می‌کند بیش از یک میلیارد نفر است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با بیانیه گام دوم انقلاب در واقع یک جمعیت فوق میلیاردی را پوشش می‌دهد، افزود: امروز در گام دوم انقلاب حرکت امام خمینی (ره) به نقطه‌ای رسیده است که جمعیت اندک آغاز انقلاب به میلیارد‌ها جمعیت رسیده است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها یک هدف را دنبال می‌کند آن هم زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است و زمانی ظهور امکان پذیر خواهد شد که مخاطب امام زمان میلیاردی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب بیان کرد: این خواسته امام خمینی (ره) که انقلاب اسلامی را به جهان صادر می‌کنیم محقق شده است و از یک کشور سوریه حامی ایران در دوران دفاع مقدس امروز اکثر کشور‌های منطقه حامی جمهوری اسلامی ایران هستند.

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیرکبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای ششمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش جمعی از افراد ولایتمدار برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 4

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات