۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۱۲۲۸۹
با حضور آیت الله سعیدی؛

دومین همایش فعالان عفاف و حجاب برگزار شد

دومین همایش فعالان عفاف و حجاب برگزار شد
دومین همایش فعالان عفاف و حجاب استان قم با موضوع شیوه های ترویج عفاف و حجاب با حضور آیت الله سعیدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین همایش فعالان عفاف و حجاب استان قم با موضوع شیوه های ترویج عفاف و حجاب صبح یک شنبه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم و همکاری نهادهای علمی و فرهنگی برگزار شد.

در این همایش آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حرم حضرت معصومه(س)، حجج اسلام سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات، سعید روحانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم و اکبری کارشناس و مبلغ عفاف و حجاب به بیان نظرات خود پرداختند.

در آغاز همایش حجت الاسلام روستاآزاد به اهداف برگزاری همایش اشاره کرد و گفت: مأموریت اصلی این همایش برنامه ریزی برای فعالان عفاف و حجاب است.

در ادامه آیت الله سعیدی با بیان این که قوم یهود منحرفان کهنه تاریخ هستند، گفت: برخی یهودیان هم فاسد هستند و هم مفسد و هم فسادشان را به دیگران منتقل می کنند.

وی ادامه داد: برخی نیز از قوم یهود نیستند اما همانند آنها عمل می کنند یعنی همان گونه که یهودیان در انتظار پیامبر خود بودند اما در نهایت به آزار و اذیت ایشان پرداختند برخی نیز در انتظار امام خود هستند اما در نهایت در مقابل او خواهند ایستاد.

حجت الاسلام روحانی برگزاری همایش عفاف و حجاب را در صورتی که در جامعه نتیجه ای به همراه داشته باشد مفید دانست./1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات