۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۲۲۹۴
امام جمعه بابلسر:

بی‌مهری برخی مسؤولان به ترویج بدحجابی در جامعه دامن می زند

بی‌مهری برخی مسؤولان به ترویج بدحجابی در جامعه دامن می زند
حجت الاسلام قلی پور با بیان این‌که عده‌ای به‌دنبال ترویج فساد و بدحجابی در جامعه هستند، گفت: متأسفانه بی‌مهری برخی مسؤولان و مدیران نیز بر این مسأله دامن می زند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان با تبریک دهه کرامت، این ایام را فرصتی مناسب برای معرفی و تبیین سبک زندگی اهل بیت(ع) دانست و گفت: باید فضایل اخلاقی، سیره زندگی و زوایای مختلف شخصیت والای امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با بیان این‌که بهترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه (س) هستند، افزود: باید با الگو قرار دادن سیره و روش زندگی حضرت معصومه (ع) در مسیر اهل بیت (ع) و قرآن گام برداشت و می توان با الگو گیری از زندگی پر پیام این بانوی مکرمه مسیر سعادت و کمال را طی کرد. 
 
امام جمعه بابلسر، این ایام بهترین فرصت برای تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب معرفی کرد و گفت: رعایت حجاب از اساسی‌ترین مفاهیم در تعالیم و آموزه‌های دین اسلام است چراکه تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه در گرو فرهنگ حجاب و عفاف است.
 
وی به در پیش بودن هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و با تاکید بر تحکیم و صیانت از حریم خانواده افزود: مهمترین راهی که دشمن برای بی‌هویت کردن جوانان در دستور کار خود قرار داده، ترویج بدحجابی و تخریب بنیان خانواده است. 
 
استاد حوزه علمیه مازندران، عفاف و حجاب را یکی از شعائر پربرکت نظام مقدس اسلامی دانست و اظهار داشت: بهترین راه مبارزه با بدحجابی ترویج فرهنگ حجاب با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و دینی است.
 
حجت الاسلام قلی پور با تأکید بر فراهم شدن زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، تصریح کرد: این عزم جدی باید در همه مسؤولان و مدیران بخش های مختلف کشور فراهم شود.
 
امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه لباس های موجود در بازار هیچ تناسبی با فرهنگ ایرانی اسلامی ما ندارند، گفت: باید بسترهای لازم برای تولید بیشتر لباس هایی با فرهنگ دینی و ایرانی کشورمان فراهم شود.
 
وی در در ادامه سخنان خود با بیان این‌که عده‌ای به‌دنبال ترویج فساد و بدحجابی در جامعه هستند، ادامه داد: متأسفانه بی‌مهری برخی مسؤولان و مدیران نیز بر این مسأله دامن می زند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات