۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۱۲۳۰۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رد مذاکره با ترامپ از سوی رهبری قدرت تصمیم گیری را از آمریکایی ها گرفته است

رد مذاکره با ترامپ از سوی رهبری قدرت تصمیم گیری را از آمریکایی ها گرفته است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رد مذاکره با ترامپ از سوی رهبر معظم انقلاب قدرت تصمیم گیری را از سیاست مداران آمریکایی گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: نماز جمعه پایگاهی است که تمامی سیاست‌های دشمنان نظام را در 40 سال گذشته نقش بر آب کرده است.

وی افزود: توسل رهبر معظم انقلاب به امام زمان (عج) در نماز جمعه سال 88 موجب برچیده شدن بساط فتنه برای همیشه شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به خدمات چهل ساله نماز جمعه به جامعه عنوان کرد: مسؤولان امروز نیز در پایگاه نماز جمعه باید خواسته اقشار مختلف مردم را اعلام کنند و در خدمت به مردم انجام وظیفه کنند.

وی بر ضرورت ترویج فعالیت های فرهنگی از سوی مسؤولان در جامعه تأکید کرد و گفت: از تریبون نماز جمعه برای رساندن درد و مشکلات مردم به گوش مسؤولان باید استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نماز جمعه مرکز بسیج عمومی برای حضور جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل بود، خاطرنشان کرد: نماز جمعه پایگاه وحدت و همدلی است.

وی نماز جمعه را یکی از صحنه های حساس کشور عنوان کرد و اظهار داشت: این صحنه خنثی کننده توطئه های دشمن در هر زمینه ای است و از عوامل مهم نگهداری مردم در صحنه های انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ابراز کرد: تحلیل‌های سیاسی که در نماز جمعه ارائه می‌شود از بهترین و معتبرترین تحلیل‌ها است.

امام جمعه خرم آباد به دیدار رهبری و نخست وزیر ژاپن اشاره کرد و گفت: این دیدار آغازگر دوران پراقتداری برای جمهوری اسلامی ایران است، رد مذاکره با ترامپ توسط ایشان قدرت تصمیم گیری را از سیاست مداران آمریکایی گرفته است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات